کراوات خود را با چه لباس هایی بپوشیم

مد و زیباییاکسسوری

- 97/08/04
کراوات خود را با چه لباس هایی بپوشیمکراوات برای رسمی‌تر کردن پیراهن شما بدون نیاز به تلاش زیاد بهترین گزینه است. یا برعکس، اگر کمی گره آن را شل کنید، می‌تواند رسمی‌ترین ست‌ها را کمی ریلکس تر و کژوال­تر کند.
نکته‌ای که باید همیشه در ذهن داشته باشید ظاهر کراوات است. اگر خنثی است می‌توانید از پیراهن‌های جیغ استفاده کنید؛ منظورمان چهارخانه، راه راه و حتی پارچه مدرس برای تابستان است. در مقابل اگر خیلی رنگی و طرح­دار است، باید پیراهن­تان تا جایی که امکان دارد ساده باشد. به رنگ‌های سفید، آبی، صورتی، طوسی و مشکی فکر کنید و اجازه دهید کراوات خودنمایی کند.

استایل های کراوات


۱– ساده
این‌ها کراوات‌های تک رنگ شما هستند و به راحتی با سایر لباس‌های شماست می‌شوند.

۲– راه راه
معمولاً دارای خطوط مورب و گاهی افقی هستند و بیشتر به درد محل کار می‌خورند.

۳– اسپرت
معمولاً لوگوی باشگاه‌های ورزشی روی آن‌ها هک می‌شود و برای متمایز کردن ظاهر به کار می‌آیند.
کراوات‌ها با جنس‌های متنوعی عرضه می‌شوند. اکثر آن‌ها کتانی هستند، ولی مدل‌های بافتنی برای زمستان و کراوات‌های ابریشمی و … نیز برای تابستان تولید می‌شوند.
هر مردی باید یک کراوات تیره ساده داشته باشد، که می‌تواند مشکی، سورمه‌ای یا طوسی باشد. تقریباً با همه چیز ست می‌شود و یک راه واقعاً آسان برای رسمی کردن ظاهر است. برای فصل‌های بهار و تابستان کراوات راه راه با رنگ‌های روشن خیلی به درد می‌خورد. همچنین کراوات‌های بافتنی عالی هستند و پیشنهاد ما داشتن یک کراوات بافتنی مشکی است، که با پیراهن‌های چهارخانه بی‌نظیر می‌شود.

راه‌های پوشیدن


یک کراوات بافتنی مشکی، سورمه‌ای یا زرشکی تیره تهیه کنید و آن را با پیراهن چهارخانه و شلوار جین استفاده کنید و یا رنگ آن را با یکی از رنگ‌های پیراهن ست کنید و یا رنگ‌های خنثی را با پیراهن چند رنگ بهاره امتحان کنید. می‌توانید یک ژیله خنثی را هم به این ست اضافه کنید.
یک پیراهن آکسفورد کژوال با راه راه‌های سفید، آبی یا صورتی را با کراوات راه راه با رنگ مکمل ست کنید. همگی را از یک خانواده انتخاب کنید، مثلاً اگر پیراهن صورتی است از کراوات قرمز و سورمه‌ای استفاده کنید و توجه کنید که عرض راه راه‌های کراوات بیشتر از راه راه های پیراهن باشد. حالا شلوار کتان شتری و کت تک سورمه‌ای و کالج دو رنگ­تان را نیز بپوشید تا یک تیپ عالی بهاره زده باشید. می‌توانید از شلوار کتان سفید یا طوسی روشن هم استفاده کنید
کراوات و ژاکت نیز به خوبی با هم ترکیب می‌شوند! پیراهن را ساده انتخاب کنید و به خودتان اجازه بدهید که با انواع کراوات بازی کنید. شلوار کتان طوسی، پیراهن سفید ساده و یک کراوات چهارخانه طوسی/آبی با یک ژاکت سورمه‌ای. اینجا سلیقه شخصیتان خیلی به کار می‌آید.
و در نهایت، ترکیب پیراهن ساده با کراوات ساده را دست کم نگیرید. رنگ‌های مکمل را با هم ست کنید و آن را در زمستان با شلوار جین مورد علاقه‌تان، کالج قهوه‌ای و یک کت نیمه بلند بپوشید تا یک ظاهر ساده داشته باشید که هیچ گاه از مد نمی‌افتد.
advertising