چه بپوشیم که لاغرتر به نظر برسیم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/04
چه بپوشیم که لاغرتر به نظر برسیمرنگ و نوع لباس هایی که می پوشید، در لاغرتر یا چاق تر به نظر رسیدن شما، تأثیر زیادی دارند. اگر درست و مناسب اندام خود لباس بپوشید، لاغر تر از آن چیزی که هستید نشان می دهید.

بلندتر و کشیده تر نشان دادن پاها


پوشیدن شلوار دمپا گشاد باعث می شود پاهای شما لاغرتر و کشیده تر به نظر برسد. جنس شلوار شما هر چقدر کشی تر باشد، بهتر است، چون راحت تر می توانید حرکت یا فعالیت کنید.
چه بپوشیم که لاغرتر به نظر برسیم

باریک تر نشان دادن کمر


لباس هایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر برش دار باشد، کمربند محکم یا بند داشته باشد. وقتی قسمت کمر، بند یا کمربند داشته باشد، هم محکم بسته می شود و کمر را باریک نشان می دهد، هم این که توجه اطرافیان از قسمت های دیگر بدن که کمی مشکل دارد منحرف می شود و به باریک بودن کمر جلب می شود.

پوشاندن افتادگی شکم و پهلو ها


شلوار و لگ های فاق کوتاه، افتادگی شکم، پهلو و چربی های این قسمت ها را بیشتر نشان می دهد. لگ، جین یا شلواری بپوشید که فاقش بلند باشد تا این قسمت ها را کامل بپوشاند.

کشیده تر به نظر رسیدن بالاتنه


بلیز یقه هفت یا یقه باز بپوشید. باز بودن لباس در قسمت یقه و قفسه سینه باعث می شود که بالاتنه شما کوچک تر به نظر برسد. به علاوه باز بودن گردن و قفسه سینه، بالاتنه شما را لاغر و کشیده نشان می دهد.

پوشاندن پهلوها


تونیک یا کت بلیزر و اسپرت بپوشید که هم شیک است، هم قسمت پهلو و پشت شما را کامل می پوشاند. لباسی بپوشید که فرم و برش آن، توجه را به سمت پهلوهای شما جلب نکند. درست است که لباس تیره هر کسی را لاغر تر نشان می دهد، اما اگر دوست ندارید سر تا پا مشکی بپوشید، می توانید برای قسمت هایی از هیکل خود که ایراد دارد رنگ مشکی را انتخاب کنید، در قسمت های دیگر که مشکلی ندارد، از رنگ های روشن تر استفاده کنید. مثلا اگر ران، پهلو یا باسن بزرگی دارید می توانید یک دامن مشکی به همراه یک بلیز رنگ روشن و شاد بپوشید، یا برعکس اگر بازو یا بالاتنه درشتی دارید بلیز تیره با یک دامن رنگ روشن بپوشید. حتماً نباید از رنگ مشکی استفاده کنید، می توانید رنگ های تیره دیگری مثل بنفش، آبی یا سبز تیره بپوشید.

مرحله آخر گن بپوشید


اگر به یک مهمانی مهم یا عروسی دعوت شدید، باید یک لباس مناسب که فرم بدن شما را بهتر نشان دهد و مشکلات اندام شما را بپوشاند، به علاوه رنگ مناسبی هم داشته باشد را انتخاب کنید. اگر با تمام این نکات هنوز هم اعتماد بنفس ندارید، یک گن بلند و مناسب سایز خود بپوشید تا قسمت شکم، پهلو و ران های شما را کوچک تر نشان دهد.

ظریف و کشیده تر شدن ران ها


پاچه های شلوار و جین های بوت کات، از زانو به پایین به تدریج گشاد می‌ شود و در کمر جذب و تنگ است. به همین خاطر علاوه بر این که شکم شما را کوچک تر نشان می دهد، باعث می شود بین ران ها و زانو به پایین تعادل برقرار شود و ران ها ظریف تر و باریک تر از آن چیزی که هستند دیده شوند.


advertising