چند راز ست کردن لباس های پاییزی

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/06
چند راز ست کردن لباس های پاییزی

کت کتان و کت جین مردانه با چی ست میشه؟


این کت‌ها چیزی بین پیراهن ضخیم مردانه و کت است و اگر خوب انتخاب شود، برای پاییز ۲۰۱۷ مناسب خواهد بود. در پاییز کت کتان را روی تی شرت یقه هفت بپوشید. روزهای سرد تر می توانید کت کتان را روی پلیور یقه اسکی بپوشید و دکمه های آن را ببندید. یک کت نازک پشمی به اندازه کافی برای پاییز گرم است و در زمستان هم می‌توانید آن را زیر پالتو بپوشید.


ژاکت بافتنی دکمه دار مردانه با چی ست میشه؟



سعی کنید جنس ژاکت بافتنی را لطیف انتخاب کنید تا به راحتی بتوانید روی آن پالتو یا بارانی بپوشید. زیر کت و شلوار هم می‌توانید ژاکت بافتنی دکمه دار بپوشید. همیشه سعی کنید ژاکت بافتنی مردانه ساده بخرید تا با لباس‌های بیشتری ست شود.

کاپشن جلیقه‌ای مردانه با چی ست میشه؟


کاپشن بدون آستین یا ژیله کاپشنی خیلی شیک است ولی بعضی‌ها آن را به دلیل نداشتن آستین و احساس سرمایش انتخاب نمی‌کنند. پلیورهای رنگ جیغ به کاپشن جلیقه‌ای مردانه می‌آید. سعی کنید کاپشن جلیقه‌ای سبک و کم حجم بخرید تا بتوانید روی آن پالتو یا کت بپوشید. مدل‌های نایلونی کاپشن جلیقه‌ای اخیراً مد شده و طرفداران خاص خودش را دارد. این بالاپوش سبک را با رنگ شلوارتان ست کنید.
کت جین مردانه از قدیمی ترین و پرطرفدارترین بالاپوش‌های مردانه است. کت جین نازک بیشتر برای نوروز و بهار استفاده می‌شود ولی با شروع فصل سرد آن را کنار نگذارید. دکمه‌های آن را ببندید و روی آن یک پالتوی شتری بپوشید. ترکیب رنگ جین و شتری فوق العاده است. حتی می‌توانید روی کت جین کاپشن مشکی بپوشید و یا آن را با کاپشن جلیقه‌ای خود ست کنید. می‌توانید زیر کت جین خود پراهن چهارخانه یا یک هودی (سوییشرت جلوبسته) بپوشید.

هودی با چی ست میشه؟


سعی کنید هودی مردانه را تک نپوشید. خصوصا اگر شکم دارید. روی هودی یا همان سوییشرت کلاهدار خود می‌توانید کاپشن چرم بپوشید. پالتوی شتری هم به هودی می‌آید. کلاه سوییشرت که از کت یا پالتو بیرون زده باشد شما را جذاب تر می‌کند. سعی کنید هودی رنگ روشن ترجیحاً کرم، سفید یا خاکستری بخرید چون بیشتر بالاپوش‌های زمستانی تیره است.

کت اسپرت مردانه با چی ست میشه؟


کت اسپرت مردانه که برش ندارد، تیپ اسپرت زمستانی خوبی خواهد بود و پیشنهاد آرایشیک برای محیط کار است. زیر آن می‌توانید پلیور، پیراهن مردانه یا حتی جلیقه کاپشنی سبک بپوشید و در عین حال تیپ نیمه رسمی و گرم خوبی داشته باشید.

پلیور یقه اسکی مردانه با چی ست میشه؟


هر کسی حوصله یقه اسکی را ندارد. اگر گردن شما بلند است، بهتر است یقه اسکی بپوشید تا خوشتیپ تر به نظر برسید. اگر گردنتان از حد عادی کوتاه تر است و اندام تپلی دارید، یقه اسکی نپوشید. می‌توانید به جای پیراهن، زیر کت و شلوارتان پلیور یقه اسکی ساده ست کنید. پلیور مردانه انتخاب خوبی برای پوشیدن زیر بالاپوش‌های مردانه است.

پیراهن چارخونه مردانه با چی ست میشه؟


پیراهن چارخانه یا همان پیراهن پیچازی مخصوص پاییز و زمستان است. پیچازی یادآور رنگ‌های گرم پاییزی است و برای سرما به اندازه کافی ضخیم است. ترکیب قرمز و مشکی پیشنهاد آرایشیک برای خرید پیراهن چارخانه مردانه است. یک تی شرت سفید یقه گرد (زیرپوش مردانه) زیر پیراهن چهارخانه تان بپوشید و دکمه بالای آن را باز بگذارید. سوییشرت یا کت زمستانی ساده با پیراهن چهارخانه ست می‌شود. همچنین می‌توانید زیر پیراهن خود یک پلیور جلو بسته بپوشید و دکمه‌های پیراهن را باز بگذارید.

گرمکن ورزشی مردانه با چی ست میشه؟


آخر هفته‌ها وقتی با خانواده و دوستان هستید می‌توانید گرمکن ورزش بپوشید. گرمکن ورزشی آدیداس یا نایک پیشنهاد آرایشیک است. گرمکن ورزشی ساده و تیره خود می‌توانید با کت اسپرت چارخانه ست کنید. زیپ گرمکن ورزشی را ببندید تا بالاپوش شما بیشتر جلوه کند. شلوار جین یا کتان به این ست میاد. زیر گرمکن بهتر است پیراهن مردانه رنگ روشن بپوشید و یقه آن را بیرون بگذارید.
advertising