در فصل زمستان چه لباسی بپوشیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/06
در فصل زمستان چه لباسی بپوشیمپوشیدن لباس مناسب برای فصل سرد، بر خلاف آنچه به نظر می رسد خیلی هم آسان و پیش‌پا افتاده نیست. اما من به شما قول میدهم اگر چند نکته ساده را رعایت کنید، هیچ وقت از تغییرات ناگهانی هوا در پاییز و زمستان خاطر مبارکتان رنجیده نخواهد شد! با رعایت نکاتی که بازارمپ به شما پیشنهاد میکند بهترین لباس زمستانی ممکن را بخرید و بپوشید.

یادتان باشد پوشیدن یک لباس خیلی ضخیم گزینه مناسبی نیست!


حتما این را زیاد شنیده اید که ایران کشور چهارفصل است. این جمله درست مرکز سیبل را نشانه گرفته است. بله! کشور چهار فصلی که نه تنها در یک روز مشخص سال ممکن است در گیلان باران بهاری و خنک بیاید و در بوشهر آنقدر گرم و شرجی باشد که در هر دو نقطه به یک اندازه لباسهایتان خیس شود، بلکه ممکن است در فصل زمستان ناگهان نیاز به کولر را در لحظه احساس کنید! پس بهتر از به جای پوشیدن یک لباس ضخیم که هیچ انتخابی برای شما قائل نیست، چند لایه لباس با بافت نازکتر بپوشید تا در مواقع نیاز بتوانید از حجم گرمای بی امان نیز بکاهید! به علاوه من به شما اطمینان میدهم گرمای بیشتری را هم با این روش دریافت میکنید! این یک نکته ظریف برای پوشیدن لباس زمستانی است.


برنامه روزانه تان را مشخص کنید!


فکر نمیکنم اگر در یک روز پرهیجان و پر از فعالیت‌های بدنی، خیلی لباس بپوشید، از ایده گرم بودن لذت ببرید. به علاوه اگر قرار است بیشتر روز را هم در فضای بسته ای مثل محیط کار بگذرانید دیگر اصلا از پوشیدن لباسهای خیلی گرم خوشحال نخواهید شد. در عوض اگر قرار است برای قدم زدن و تفریح و خرید بیرون بروید، به اندازه کافی لباس بپوشید. توصیه شخص من این است که دستها و پاهایتان را هم گرم نگه دارید اگر همچنان دوست دارید شب راحت بخوابید!

جوراب گرم بپوشید!


چه احساسی خواهید داشت اگر حین راه رفتن انگشت هایتان را احساس نکنید ؟ یا زمانی که دارید کفشهایتان را در می‌آورید با یک جفت پای بی حس شده و قرمز مواجه شوید؟ البته که بعد از این احساس فرو رفتن زیر لحاف احساس دلنشینی خواهد بود اما امیدوارم این احساس را به قیمت یک روز طولانی تجربه نکنید. بهتر است به جای آن یک جفت جوراب پشمی بخرید که خیلی هم ضخیم نباشد تا کفشهایتان هم آزار دهنده نشود. هرچند بهتر است وقتی برای زمستان کفش میخرید، با سایز کمی بزرگتر بخرید که چندان پوشیدن جوراب ضخیم آزارتان ندهد. فکر کنید با پاهای گرم در برف راه رفتن چه لذتی به دنبال خواهد داشت! (البته اگر برف بیاید!)


کت و یا کاپشن مناسب بخرید!


بگذارید یک خبر بد به شما بدهم حتی اگر یک کمد پر از لباس گرم داشته باشید و تنوع کت‌هایتان سر به فلک بزند اما یک کت مناسب نداشته باشید در واقع شما هیچ لباس زمستانی مناسبی ندارید! بهترین توصیه ها در مورد خرید کاپشن این ها است ، با یادآوری این نکته که شما دارید لباس نسبتا گرانی میخرید بهتر است کمتر ریسک خرید بدون دقت را بپذیرید. اما اگر یک خرید خوب داشته باشید شاید تا سالها به دوباره خریدن آن احساس نیاز نکنید.
کت آستر دار بخرید: دقت کنید که بین آستر و پارچه اصلی یک عایق از جنس کرک یا پر هم به کار رفته باشد. بعدها، در روزهای سخت زمستان از من تشکر خواهید کرد چون همین عایق شما را گرم نگاه خواهد داشت.
اگر در دستورالعمل نگهداری از کت یا کاپشنی که میخرید زیاد دستور داده بودند از خرید آن صرف نظر کنید! کت خوب کتی است که همیشه و در هر شرایطی در کنار شما باشد. فکر کنید به شما بگویند آن را آویزان نکنید، در محل کار میخواهید با کت محترمتان چه رفتاری داشته باشید؟
زیپ، دکمه، درز، جیب (جیب های بزرگ و گرم)، همه را چک کنید. هر گونه محل نفوذ در این موارد در روزهایی که باد سرد می‌وزد شما را کلافه خواهد کرد!
اگر کت انتخابی شما کلاه هم داشته باشد، یک امتیاز بزرگ به آن بدهید.
advertising