عطر و ادکلن های مناسب برای فصل بهار

مد و زیباییاکسسوری

- 97/10/16
عطر و ادکلن های مناسب برای فصل بهارمصرف عطر و ادکلن اصول خاص خودش رو داره که اگه رعایتش نکنین، نه تنها خودتون، بلکه دیگران رو هم با مشکل سردرد روبرو می کنین. فکر کنین یه نفر تو گرمای ظهر روزهای بهاری بیاد کنارتون بشینه و یه بوی گرم و شیرین ازش به مشامتون بخوره. ناخودآگاه شما احساس گرما و سردرد می کنین و ترجیح می دین به جای این بود، یه بوی عطر ملایم و خنک به مشامشتون بخوره. برای اینکه بهار امسال این مشکل رو نداشته باشین ما چندتا نکته ی مهم براتون داریم که اگه رعایتشون کنین می تونین بهترین عطر مناسب فصل بهار رو برای خودتون انتخاب کنین. از اون عطرهایی که وقتی وارد جایی می شین دست کم دو سه نفری ازتون می پرسه «ببخشید عطرتون چیه؟» و واقعا چی از این بهتر؟!

عطر و ادکلن های ملایم و خنک مناسب فصل بهار


برای فصل بهار و البته تابستان باید عطری انتخاب کنین که وقتی بو می کنین حس خنکی و تازگی به شما بده، سبک باشه و بوی تندی نداشته باشه. بهترین انتخاب برای این فصل عطرهای خنک و ملایم هستن. اتفاقا تمام کمپانی های معروف دنیا هم تو کالکشن های فصلی شون این اصول رو رعایت می کنن و همین مسئله انتخاب عطر رو برای شما راحت می کنه. کافیه به فروشنده بگین عطر بهاری می خواین تا اون جدیدترین کالکشن بهار رو بهتون معرفی کنه.
عطر و ادکلن های مناسب برای فصل بهار

ویژگی عطرهای گل مناسب بهار


عطرهای گلی همانطور که از اسمش پیداست از عصاره ی گل های مختلف به دست اومدن. این عطرها به دلیل سبک و ملایم بودن جز بهترین عطرهایی هستند که می تونین برای بهار اونها رو انتخاب کنید و شما هم مثل شهرمون بوی گل بدین. به یک نکته دقت کنید که معمولا عطر های گلی و بهاری ، شیشه هایی با شمایل گلی یا گلدار داردند .عطرهایی که از عصاره ی گل نرگس تهیه شدن به شما حس تازگی می دن، دقیقا همون حسی که وقتی نرگس ها رو تو گلدون خون تون می ذارین و از بوی بی نظیری که داره لذت می برین. برای تجربه ی اون لذت، کافیه برین سراغ عطرهایی که تو بازار وجود داره و اسانس اصلی شون نرگسه.گل مریم یک خاصیت جادویی داره و وقتی ذره ای از اون رو روی بدن یا پیراهن تون اسپری می کنین انگار هیچ آلودگی تو بدن شما وجود نداره و کاملا تمیز و پاکیزه این. این بو حس بی نظیری رو توی وجودتون بیدار می کنه.

عطر با بوی مرکبات انتخاب مناسب برای بهار


عطرهای بعدی تو گروه میوه و مرکبات و سبزیجات قرار می گیره. عطرهایی که بوی میوه و سبزی هایی مثل نعنا و ریحون رو می دن برای فصل بهار عالی هستند. اگه بتونین ترکیبی از این دو تا رو انتخاب کنین قطعا به بوی بهتری می رسید. یکی از جذاب ترین عصاره های میوه ای که می تونین روی بوی خوب اون حساب کنین، شکوفه ی پرتغاله. یه بوی تازه و لطیف و شیرین که یه مقدار کمی هم تند و تیزه. حتما از عطری که این عصاره رو توی خودش داره استفاده کنین و لذت ببرین.

اسانس دریا مناسب بهار


یکی از اسانس های دیگه ای که برای فصل تابستون خیلی معرکه اس و هم به خودتون هم به اطرافیان تون حال خوبی می ده، استفاده از عطرهایی که بوی دریا می ده. وقتی بوی این عطرها به مشام شما می رسه کافیه چشاتون رو ببنیدن و یه شنای حسابی تو دریا انجام بدین.

نکات استفاده از عطر در بهار


با اینکه الان تو بازار همه ی عطرها ترکیبی از چند اسانس مختلف هستن اما حواستون باشه عطری که انتخاب می کنین از اون دست عطرهایی نباشه که فقط از اسانس یه گل تشکیل شده، این عطرها معمولا ملایم نیستن و به نسبت عطرهایی که از چند ترکیب تشکیل شدن بوی خوبی ندارن.

اگه عطر مناسب بخرین اما قبل از مصرف کردن اون عطر حمام نکنید و لباس تمیز تنتون نباشه، نه تنها بوی خوبی از شما به سمت دیگران نمی رسه بلکه باعث می شه حسابی اطرافیان تون رو آزار بدین.

یکی از کارهای اشتباهی که ممکنه انجام بدیم اینه که عطر رو به ناحیه زیر بغل بزنیم به خیال اینکه از شر بوی بد عرق خلاص بشیم، اما باید بدونین ترکیبات عطر اصلا برای زیر بغل مناسب نیست و برای اون قسمت بهتره فقط از دئودورانت های مخصوص استفاده کنین.

تو فصل بهار و تابستون که یه مقداری دمای هوا بالا می ره بهتره علاوه بر عطر و دئودورانت از لوسیون های بدن استفاده کنین. لوسیون هایی که رطوبت و بوی مطبوعی رو به بدن شما هدیه می ده.

حتما براتون پیش اومده که توی روز حس کنین بدنتون کمی بوی عرق می ده، لطفا تو این مرحله اصلا دستتون رو سمت شیشه ی عطر نبرین. یه ترفند جالب داریم براتون. حتی اگه تو محیط کار هستین و نمی تونین لباستون رو عوض کنین، کافیه برین سرویس بهداشتی، لباساتون رو در بیارین، نواحی که عرق کرده رو با دستمال خیس پاک کنین و بعد استفاده از یک دئودورانت مناسب، از بقیه ی روزتون لذت ببرین، بدون این که احساس کنین بوی عرق می دین.

عطر و ادکلن های پرطرفدار بهاری برای خانم ها و آقایان



1.عطر زنانه آنا سویی مدل Lucky Wish EDT


عطری ملایم و خنک و کمی تلخ … و ترکیبی از نت های مشک و چوب صندل سفید و ارکیده و نارنگی و شکوفه پرتقال. یکی از عطر های تولید شده در یک شیشه زیبا که حس طراوت و سر زندگی را در فصل بهار به شما هدیه می کند. این عطر با ترکیبی از رایحه های گل و میوه یادآور بوی طبیعت برای شماست و تلخی خاصی که در رایحه این عطر وجود دارد، ماندگاری آن را بالا می برد. با خیال راحت می توانید آن را در مهمانی ها و قرار های مهم برای ساعات طولانی استفاده کنید. طراحی زیبای شیشه این عطر و استفاده از رنگ مناسب و ترکیب رنگی خاص در شیشه این عطر، زیبایی آن را دو چندان کرده است.

2.عطر زنانه رزا بلو مارین مدل Rosa EDP


عطری شیرین و ملایم… و ترکیبی از گل محمدی و وانیل و مشک، سنبل آبی و نعناع هندی .عطری که توسط یک بانو تولید شود، بالطبع مورد پسند درصد زیادی از خانم ها قرار می گیرد. این عطر توسط Sophie Labbe تولید شد و بسیار زیاد مورد استقبال واقع شد. ماندگاری این عطر بسایر عالی و پخش بوی آن بسیار قوی ست. مناسب مکان های رسمی، قرار های رسمی، مهمانی ها و ملاقات های طولانی ست. تداعی رایحه گل های شرقی، از وظایف این عطر است. درب این عطر به شکل گل طراحی شده است و یادآور این موضوع است که بهترین زمان استفاده از این عطر روزهای فصل بهار است که شما حس سر زندگی و حضور در طبیعت را به وضوح حس می کنید.

3.عطر مردانه کلوین کلاین مدل Eternity EDT


عطر شیرین و تند و خنک… و ترکیبی از لیمو و ترنج و اسطوخودوس و مشک و کهربا و چوب صندل به همراه مریم گلی و یاس و زنبق سفید و شکوفه پرتقال و گشنیز.یکی از عطر های معروف و پرفروش برند معتبر Calvin Klein که با بوی شیرین و خنکی که دارد، برای روزهای بهاری پیشنهاد می شود. فرمول این عطر توسط آقای ” Carlos Benaim” تولید شده است و یکی از عطر های خاص مردانه شناخته می شود. شفاف بودن شیشه این عطر و طراحی زیبای شیشه آن به سبک مردانه، زیبایی این عطر را دو چندان کرده است. ترکیب تند و شیرین این عطر، هیجان را در شما تقویت می کند و نت های شیرین و چوبی در آن، باعث تعادل روحی و روانی و آرامش بیشتر در شما می شود. ترکیبی از رایحه های گل و میوه و طبیعت، باعث به وجود آمدن یکی از بهترین عطرهای ویژه بهار مردان شده است.

4.عطر مردانه ورساچه مدل Eros EDT


عطری شیرین و تند و خنک… و ترکیبی از نعنا، سیب سبز و لیمو به همراه سدر، شمعدانی و عنبر. به گفته خود دوناتلا ورساچه، این عطری است که روح ورساچه را در خود دارد.رایحه شیرین و خنک و کمی تند این عطر، آن را به یکی از عطر های جذاب و مورد علاقه آقایان بدل کرده است. با اسپری شدن این عطر روی بدن تان، می توانید مرکبات را استشمام کنید. یکی از عطر هایی که طراحی شیشه آن بسیار دقیق و با ترکیب رنگی خاص بوده است. این دقت در طراحی حتی شامل حال درب این عطر هم شده است. پس از گدشت مدت زمانی از اسپری کردن این عطر، بو های شمعدانی و عنبر به مشامتان می رسد و بعد از استشمام این نت ها، هیجان و شادابی شما دو چندان می شود. ترکیب چوبی و میوه ای این عطر حس آرامش به شما میدهد. ماندگاری این عطر بسیار بالا بوده و پخش بوی آن بی نظیر است و تا شعاع زیادی از اطرافیان تان متوجه بوی عطر شما می شوند.

5.عطر مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Essenza EDP


عطر تند و خنک…. و ترکیبی از مریم گلی و یاس و ریحان و سدر و عنبر به همراه کهربا و فلفل سیاه و مشک.طراحی این عطر با دستان Alberto Morillas عطر ساز معروف صورت گرفته است. بوی خنک و اقیانوسی این عطر، آن را به استفاده در فصل بهار سوق می دهد. بوی نارنج و گریپ فروت حاصل از این عطر، طبیعت را برای شما تداعی می کند و پس از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، می توانید رایحه های فلفل سیاه و عنبر و سدر را استشمام کنید. بوی تند این عطر باعث افزایش ماندگاری آن و پخش بوی آن شده است. طراحی ظاهری این عطر، حس سرما به شما می دهد که از طراحی های جالب یک عطر به شمار می رود. این عطر مردانه خاص مدت زیادی است که به بازار وارد شده است ولی همچنان در رده عطرهای ویژه بهار پر فروش و معروف قرار دارد.
advertising