آموزش نحوه گذاشتن مژه مصنوعی

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/23
آموزش نحوه گذاشتن مژه مصنوعیزنان عاشق زیبایی هستند و همیشه به دنبال راه ها و روش هایی برای زیباتر شدن ، اما اگه بخواهین مثلا به کمک لوازم آرایش خودتون رو آرایش و زیبا کنین حتما باید حواستون خیلی جمع باشه ، چون اگه راه کارها و نحوه ی صحیح استفاده از لوازم آرایش رو ندونین مطمئن باشین زیبا که نمیشین هیچ ، زشت و خنده دار هم میشین ، پس با ما همراه باشین تا روش صحیح استفاده از گذاشتن مژه مصنوعی رو به شما آموزش بدیم تا هم درست استفاده کنین و هم مژه هاتون به حالت طبیعی به نظر بیان .هر نوع آرایشی که مصنوعی نشون بده چهره ی شما و زیبایی طبیعی شما رو از بین می بره.

اول از همه این که مژه مصنوعی رو روی چشم خودتون قرار بدین و ببینین چ جاهایی از مژه به پلک شما فشار میاره ، اگر قسمت هایی از مژه به پلک شما فشار وارد می کرد یا ضربه می زد ، حتما اون قسمت ها اضافیه و شما باید اون قسمت ها رو با قیچی بریده و دور بریزین و این که یادتون باشه حتما قسمت های بلند مژه رو برای گوشه های خارجی چشمتون که به سمت بیرون هستن استفاده کنین.

باید مژه ها و پلک شما تمیز باشه و هیچ آرایشی از قبل نداشته باشه پس مژه هاتون رو تمیز بشورین تا وقتی که از مژه مصنوعی استفاده می کنین خیلی طبیعی به نظر برسه . مژه ها رو با ی موچین بردارین و داخل چسب مایع مخصوص مژه بزنین و آروم روی پلک هاتون بزارین و با چند ضربه ی آروم مژه ها رو به پلک بچسبونید. حتما دستورالعمل استفاده از مژه ها رو بخونین ممکنه هر مژه ای دستورالعمل و راه کار مخصوصی داشته باشه.

- میتونین مژه های بلند رو از قسمت بیرونی چشم بچسبونین و به قسمت درونی چشم برسین اینجوری ممکنه راحت تر بتونین اندازه ی مژه ها رو تنظیم کنین.

- بعد از استفاده از مژه ها شما با مداد یا خط چشم روی مژه هاتون ی خط بکشین تا قسمت هایی که خالی دیده میشن پر شده و زیباتر به نظر برسن و همچنین از ریمل و سایه استفاده کنین تا زیبایی چشم هاتون تکمیل بشه .

- برای برداشتن مژه ها حتما قبل از برداشتن آب بزنین به چشم هاتون سپس به آرامی مژه ها رو بلند کنین.
advertising