نحوه صحیح استفاده از رژ گونه

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/12
نحوه صحیح استفاده از رژ گونهرژگونه، یکی از اصلی ترین بخش های آرایش است که به صورت شما جوانی و درخشش می بخشد. اما استفاده از آن به بهترین شکل، کار چالش برانگیزی است. آن را به شیوه ی درستی روی صورت اعمال و در قسمت های درستی از صورت استفاده کنید. همچنین رنگی انتخاب کنید که به رنگ پوست شما بیاید تا رژگونه ای فوق العاده داشته باشید. در ادامه به نحوه ی استفاده صحیح از رژگونه و شیوه ی انتخاب رنگ مناسب صورت شما خواهیم پرداخت.

نکات مهم استفاده صحیح از رژگونه


1. قبل از استفاده از رژگونه، فونداسیون یا کرم پودر بزنید. برای بهترین نتیجه ابتدا بایستی کرم پودر، بعد کانسیلر، پودر برنزه و سپس در آخر رژگونه بزنید. بعد از رژگونه به آرایش ابرو، خط چشم و ریمل بپردازید. مهم است که به همین ترتیب آرایش خود را انجام دهید تا آرایش متعادلی داشته باشید که سر جای خودش بماند.

2. به آرامی برس خود را در رژگونه ی پودری بزنید. اگر محصول مورد مصرف شما پودری است از یک براش آرایشی متوسط پرمو استفاده کنید و بعد از اینکه آن را درون رژگونه زدید، اضافی آن را با ضربه ای روی برس بگیرید. اول برسی را که رژگونه دارد به گونه ها بزنید و بعد با یک قلم موی تمیز آن را محو کنید. توجه کنید که برس را به سمت پایین گونه ها حرکت دهید تا موهای صورت شما خوب روی صورت بخوابند.

3. اگر از رژگونه ی مایع استفاده می کنید با انگشت خود رژگونه را با حرکات ضربه ای به گونه زده و محو کنید. اگر رژگونه ی شما کرمی یا ژلی است کمی روی انگشت حلقه بریزید. رژگونه را روی گونه بزنید بعد با انگشت یا اسفنج آرایشی آن را محو کنید. برای اینکه رژگونه ی شما ظاهری طبیعی داشته باشد در آخر یک دور روی رژگونه را با برس مخصوص محو کنید.
نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که اگر از رژگونه ی کرمی استفاده می کنید سعی کنید فونداسیونی هم که استفاده می کنید کرمی باشد.

4. مقدار اضافی رژگونه را با یک دستمال بردارید. برای ملایم کردن رژگونه، روی آن پودر تثبیت کننده نزنید چون این کار صورت شما را کدر می کند. به جای آن یک دستمال کاغذی را موازی صورت و گونه ها نگه داشته و یک اسفنج را به آرامی روی آن فشار دهید تا مقداری از پودر روی گونه ها به آن بچسبد. اگر از رژگونه ی کرمی استفاده می کنید کافی است به آرامی با دستمال کاغذی ضربات آرامی روی گونه ها بزنید.
advertising