نحوه آرایش صحیح چشم های درشت و گرد

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/09
نحوه آرایش صحیح چشم های درشت و گرداگر چشمان گرد و درشتی دارید فرد خوش شانسی هستید. داشتن چشم های درشت جزو ویژگی های جذاب صورت محسوب می شود. بسیاری از افراد آرزو دارند که چشم هایی شبیه به چشم های شما داشته باشند. وقتی چشم های درشتی دارید، ناخودآگاه توجه افراد بیشتر به این ناحیه جلب می گردد. از این رو وقتی نوبت به آرایش چشم هایتان می رسد، باید بدانید چگونه این کار را انجام دهید تا آنها را درخشان تر و زیباتر جلوه دهید. اجازه دهید چند قانون مهم در آرایش چشم درشت که باید هر روز هنگام آرایش کردن مد نظر داشته باشید را خدمت تان ارائه کنیم.از شکل دادن ابروها گرفته تا فر دادن مژه ها، نکاتی عالی درباره آرایش چشم های درشت تان خدمت شما ارائه کرده ایم. در ادامه این نکات را مشاهده خواهید کرد.

ابروهایتان را مرتب کنید


برداشتن ابرو با موچین نقش مهمی در زیبا و نمایان تر کردن چشمان شما ایفا می کنند. این امر در مورد چشمان گرد و درشت نمود بیشتری هم دارد. هرقدر هم که آرایش چشم هایتان زیبا باشد، داشتن ابروهای نامرتب و انبوه ظاهرتان را خراب خواهد کرد. پس ابروهای خود را به خوبی اصلاح و مرتب کنید تا به نقطه مرکزی آرایش چشمان خود جلوه داده و بیشترین بهره را از آن ببرید.

اطراف چشم خود را آماده کنید


استفاده از کانسیلر در زیر چشم، بسیاری از ما مشکلات زیادی در چشمان خود داریم. از جمله حلقه های تیره، پف زیر چشم، ورم و چین و چروک. چه این مشکلات ناشی از وراثت باشند و چه از سبک ناسالم زندگی شما، نمی توانید آن ها را نادیده بگیرید؛ مخصوصا اگر چشمان درشتی داشته باشید. به سراغ راه حل های آرایشی فوری مثل کانسیلر بروید تا تمامی این مشکلات را برطرف کرده و ناحیه چشمان تان را برای داشتن یک آرایش چشم جذاب آماده کرده باشید.

قسمت استخوان ابرو را روشن کنید


زدن رسایه سفید در اطراف چشم قبل از اینکه سایه را به پلک تان بزنید، آن را به استخوان ابرویتان بزنید تا اطراف این ناحیه روشن شود. ما به شما توصیه می کنیم برای این منظور از سایه سفید استفاده کنید. زدن حتی مقدار کمی سایه سفید با براش، درست زیر استخوان ابرو، درخشش و زیبایی چشمان درشت شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

از سایه های تیره استفاده کنید


آرایش چشم تیره مشکی و طلایی شاید انتخاب سایه مناسب برای چشم های گرد و درشت شما کمی پیچیده باشد. اما راز این کار انتخاب سایه های تیره، در مقابل سایه های روشن و کم رنگ و همچنین سایه هایی با رنگ پوست است. استفاده از سایه های تیره همیشه توجه دیگران را از اندازه و فرم اعضای صورت منحرف می کند و این همان چیزی است که برای هیجان بخشیدن به چشمان برجسته و بزرگ خود به آن نیاز دارید.

تا جایی که می توانید سایه را پخش کنید


پخش کردن سایه با براش آرایشی وقتی صحبت از آرایش چشم درشت می شود، باید به یاد داشته باشید که تنها استفاده از محصولات آرایشی برای داشتن ظاهری زیبا کافی نیست. اگر محصولات آرایشی مورد استفاده تان را به خوبی روی پوست پخش نکنید، قادر نخواهید بود که آرایش چشم زیبا و یکپارچه ای داشته باشید. پس حتما سایه ها را به خوبی روی پوست خود پخش کنید.

بر گوشه های داخلی چشم تاکید کنید


مدل آرایش چشم با سفید کردن گوشه های داخلی چشم یک راه عالی دیگر برای درخشیدن چشمان درشت تان، تاکید روی گوشه های داخلی چشم با استفاده از یک سایه سفید معمولی است. تنها مقدار کمی از این سایه را استفاده کنید و آن را به خوبی پخش کنید تا چشم هایتان سربالاتر و زیباتر به نظر برسند. این کار رنگ چشم های شما را به نحو بی عیب و نقصی نشان می دهد.

آرایش چشم اسموکی را امتحان کنید


آرایش چشم اسموکی با سایه و خط چشماین روزها آرایش چشم اسموکی جزو جذاب ترین ترندهای سال محسوب می شود که اتفاقا برای چشمان درشت بسیار مناسب است؛ چراکه در این مدل چشم، فضای زیادی برای خلق این آرایش جذاب وجود دارد. اگر می خواهید آرایش چشم چشمگیری داشته باشید، بالای پلک و همچنین قسمت گودی داخلی آن را سایه غلیظ خاکستری یا فندقی زده و به آرامی سایه را به سمت بیرون ببرید.

از فر مژه استفاده کنید


استفاده از فرمژه برای فر کردن مژه هامژه های فر خورده یکی از بخش های مهم و ضروری برای داشتن یک آرایش چشم زیبا خصوصا برای چشم های درشت شما هستند. یک دستگاه فرمژه خوب تهیه کنید و با آن مژه هایتان را فر بدهید. زدن ریمل به این مژه های فر خورده، باعث حجیم تر شدن آن ها می شود. در نتیجه، ظاهر چشم هایتان متفاوت و منحصر به فرد خواهد شد.

مژه های پایین را ریمل بزنید


ریمل زدن به مژه های پایین بعضی اوقات لازم است چشم های درشت خود را کمی کوچک تر جلوه دهید. برای این منظور، برجسته کردن مژه های پایین می تواند راه حل جدید و در عین حال موثری باشد. تنها کافی است که با دقت مژه هایتان را ریمل بزنید. اما حواس تان باشد مژه هایتان درنهایت شبیه به پای عنکبوت نشود.
advertising