روش های پاک کردن ریمل چشم ضد آب

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/08/07
روش های پاک کردن ریمل چشم ضد آبآیا شما هم از جمله افرادی هستید که عاشق مژه های بلند و پرحجم اند و نمی خواهند تحت هیچ شرایطی ریمل شان خراب شود؟ آیا به خاطر همین از ریمل ضد آب استفاده می کنید؟ اگر این طور است حتما می دانید که همه چیز در مورد این نوع ریمل، بسیار ایده آل است، تا زمانی که آخر شب نوبت به پاک کردن آن می رسد؛ چون واقعاً سمج و سرسخت به مژه ها می چسبد و قصد جدا شدن از آنها را ندارد. پاک کردن ریمل ضد آب یا واتر پروف کار دشواری است؛ چون اگر این کار را اشتباه انجام دهید نه تنها مژه هایتان آسیب می بیند، بلکه روی پوست اطراف چشم تان هم تاثیر نامطلوبی می گذارد. اما چگونه ریمل ضدآب را پاک کنیم؟ راستی اگر همان موقع شب متوجه شوید محلول پاک کننده آرایش تان هم تمام شده چه؟ آیا باید با ذرات باقی مانده ریمل که داخل مژه هایتان است بخوابید؟ جواب این سوال یک “نه” بزرگ است! پس با بهترین روش های پاک کردن ریمل ضدآب آشنا شوید.
ما راهکارهایی را معرفی می کنیم تا بتوانید به آسانی و بدون آسیب دیدن مژه هایتان، ریمل ضدآب تان را پاک کنید. پس به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با این روش های ساده آشنا شوید.

1.پاک کردن ریمل ضد آب با محلول پاک کننده آرایش صورت


اگر پوست خشک و حساسی دارید، محلول پاک کننده آرایش صورت یا میسلار واتر، پاسخ مشکل تان است. اگر به دنبال محصولی بسیار ملایم برای استفاده در اطراف ناحیه چشم و مژه ها هستید، محلول های آرایش صورت برندهای مرغوب، فوق العاده هستند. محلول آرایش صورت باعث می شود مواد ریمل ضد آب تجزیه شده و به راحتی پاک شود.
مواد مورد نیاز:
محلول پاک کننده آرایش صورت
چند تکه پنبه

طرز استفاده پاک کردن ریمل ضدآب با محلول پاک کننده آرایش صورت:


۱- یک تکه پنبه را به محلولپاک کننده آرایش آغشته کنید.
۲- چشم ها را بسته و پنبه را برای ده ثانیه روی مژه ها بگذارید.
۳- به آرامی پنبه را به سمت پایین و نوک مژه ها بکشید.
۴- این کار را تا زمان پاک شدن تمام ریمل از مژه ها ادامه دهید.
نکته:همیشه توصیه می شود از محصولات با کیفیت و مرغوب استفاده شود. سعی کنید در زمان خرید محلول پاک کننده آرایش، به سراغ محصولات و نام های شناخته شده بروید.

2.پاک کردن ریمل ضد آب با محلول پاک کننده آرایش چشم


اگر فرد مرتب و منظمی باشید هرگز امکان ندارد محلول پاک کننده آرایش چشم تان تمام شود و همیشه از قبل به خاطر خواهید داشت باید یکی از آن بخرید. این راهکار به درد افرادی می خورد که مبتدی اند و همچنین به دنبال ساده ترین روش برای پاک کردن ریمل ضد آب می گردند. پس خوب گوش کنید، استفاده از محلول پاک کننده آرایش چشم برای پاک کردن ریمل بهترین و آسان ترین روش ممکن است.
مواد مورد نیاز:
محلول پاک کننده آرایش چشم
چند تکه پنبه

طرز استفاده پاک کردن ریمل ضدآب با محلول پاک کننده آرایش چشم:


۱- روی یک تکه پنبه، قدری محلول پاک کننده آرایش چشم بریزید.
۲- چشم تان را ببندید و پنبه را برای چند ثانیه روی مژه ها بگذارید.
۳- به آرامی پنبه را به سمت پایین و نوک مژه ها بکشید.
۴- این کار را تکرار کنید تا تمام آثار ریمل از مژه ها پاک شود.
نکته:از یک محلول مورد تایید چشم پزشکان که میزان حساسیت زایی بسیار کمی داشته و باکیفیت هستند استفاده کنید. این موضوع بسیار حائز اهمیت است؛ چون چشم های شما حساس ترین عضو بدن تان هستند.

3.پاک کردن ریمل ضد آب با لوسیون معمولی


می توانید برای پاک کردن ریمل ضد آب تان، از لوسیون یا کرم های مرطوب کننده هم استفاده کنید؛ هرچند این محصولات کمی دیرتر ریمل را پاک می کنند و باید تلاش بیشتری کنید. لوسیون های معمولی برای پاک کردن آرایش تمام صورت هم مناسب خواهند بود.
مواد مورد نیاز:
لوسیون مرطوب کننده
حوله گرم

طرز استفاده پاک کردن ریمل ضدآب با لوسیون معمولی:


۱- بعد از شستن صورت با شوینده معمول خود، صورت را خشک کرده و لوسیون بزنید.
۲- با دقت کرم را به مژه ها بمالید و بعد با یک حوله گرم آن را پاک کنید.
نکته:در نزدیکی چشم هایتان، از لوسیون های قوی و شیمیایی استفاده نکنید؛ چون ممکن است باعث عفونت شود. همچنین بهتر است برای پاک کردن ریمل ضدآب و به طور کلی آرایش چشم، از وازلین استفاده نکنید. چون مواد موجود در محصولات پتروشیمی برای پوست مناسب نیستند و ممکن است باعث ایجاد جوش های سفید زیر پوستی و انواع دیگر جوش شوند.

4.پاک کردن ریمل ضدآب با روغن طبیعی


استفاده از روغن های نارگیل، بادام و زیتون برای پاک کردن ریمل ضدآب، یکی از موثرترین و بی خطرترین روش ها می باشد. هیچ نیازی به مالیدن یا کشیدن مژه های ظریف تان ندارید. مهمترین دلیل استفاده از این روغن ها این است که آنها سرشار از مواد مغذی هستند و باعث رویش مجدد مژه های تیره و سالم نیز خواهند شد.
مواد مورد نیاز:
روغن نارگیل یا روغن زیتون بکر
چند تکه پنبه

طرز استفاده پاک کردن ریمل ضد آب با روغن های طبیعی:


۱- کمی از روغن مورد نظرتان را روی پنبه بریزید.
۲- پنبه را روی پلک خود گذاشته و بگذارید چند ثانیه بماند.
۳- به آرامی پنبه را به سمت پایین و نوک مژه هایتان بکشید. توجه داشته باشید که نباید پنبه را روی مژه ها بمالید.
۴- این کار را ادامه دهید تا ریمل تان تجزیه شود و هیچ اثری از آن روی مژه ها باقی نماند.
۵- می توانید با یک دستمال مرطوب، باقی مانده روغن روی پوست را پاک کنید.
نکته:بهترین روش این است که از مقدار اندکی روغن استفاده کنید؛ چراکه اگر از مقدار زیادی روغن استفاده کنید، ممکن است روی پوست پخش شده و وارد چشم تان شود. اما اگر مقداری از روغن هم وارد چشم تان شد، آن را با آب بشویید.
advertising