بررسی موتورسیکلت انگلیسی هسکت Valiant SC

خودروموتور سیکلت

- 97/09/06
بررسی موتورسیکلت انگلیسی هسکت Valiant SCپس از کناره گیری مالک تیم هسکت از مسابقات فورمول یک در دهه 80 میلادی لرد الکساندر هسکت تصمیم به تجارت موتور سیکلت پرداخت موتورسیکلت V1000 اولین محصول این تجارت بود که پس از تولید آن نسخه تورینگ VAMPIRE را معرفی کرد که موجب شکست در این پروژه شد که پس از چند سال شرکت اعلام ورشکستگی نمود ومالکیت آن به پاول اسمیت واگذار شد
این شرکت در سال 2014 برای بزرگداشت خودرو جیمز هانت موتورسیکلتی با نام 24 به شکل محدود تولید کرد
بررسی موتورسیکلت انگلیسی هسکت Valiant SC
مدل 24 با یک پیشرانه 2 سیلندر V شکل S&S X-Wedge ارائه شد. سال گذشته نیز مدل Sonnet café racer که بر پایهٔ مدل 24 طراحی شده بود معرفی گردید، که از نیمه دوم سال 2017 میلادی به بازار عرضه می‌گردد.اما مدل مورد نظر ما یعنی The Valiant SC که سومین محصول این شرکت است بر اساس مدل 24ساخته شده است و در دو مدل پایه و sc ارائه می‌گردد. مدل sc روی موتور 2 سیلندر V شکل خود با حجم دقیق 2097 سی‌سی دارای سوپر شارژ Rotrex ساخت شرکت TTS Performance می‌باشد و توان تولید 210 اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاور 295 نیوتن متر در دور موتور 3000دور در دقیقه را دارد.

این پیشرانه غول‌آسا توسط یک فریم گهواره‌ای از جنس آلیاژ فولاد کروم-مولیبدن احاطه شده است، که توسط GIA Engineering طراحی و ساخته شده است. سیستم تعلیق ساخت K-Tech، در عقب شامل دو کمک‌فنر Razor و در جلو شامل دوشاخ معکوس مشکی‌رنگ K-Tech KTR-3 با فنرهای داخلی ساخت Öhlins می‌شود.
ترمز جلو شامل دو کالیپر 6 پیستونه و در عقب شامل یک کالیپر 4 پیستونه ساخت برمبو می‌شود. وزن شوالیه 239 کیلوگرم است و طبق اعلام سازنده از تابستان 2018میلادی با قیمت 61000دلار عرضه می‌گردد.
advertising