نگاهی به موتور سیکلت بی ام و K1600 با طراحی کروگر

خودروموتور سیکلت

- 97/08/22
نگاهی به موتور سیکلت بی ام و K1600 با طراحی کروگرشعبه فرانسه شرکت ب‌ام‌و برای آن که بداند کروگر چه کارهایی می تواند با یکی از موتورسیکلت های ب‌ام‌و انجام دهد به وی آزادی عمل کامل داده تا با حفظ پیشرانه 161 اسب بخاری و لوازم الکترونیکی هر تغییر دیگری که می خواهد در موتورسیکلت ب‌ام‌و K1600 ایجاد کند.
نگاهی به موتور سیکلت بی ام و K1600 با طراحی کروگر
کروگر با عمل به این شرط بازطراحی و ساخت دست پرورده خود را انجام داده است. بدنه دست ساز این موتورسیکلت از جنس آلومینیوم و فولاد از نظر زیبایی می تواند در موزه گوگنهایم قرار بگیرد. شاسی که پیشرانه را در بر گرفته از طول بیشتر و ارتفاع کمتر برخوردار شده، در شرایطی که رادیاتورها به کناره ها منتقل شده اند تا سیستم اگزوز با شش لوله خروجی به نمایش گذاشته شود
NURB بر پلتفرم اصلاح شده تورینگ های سنگین وزن ب ام و K1600 ساخته شده و همین موضوع نیز کار طراح بلژیکی آن را سخت می کرد، چون باید تمام تکنولوژی های مدرن این سیکلت را در یک ظاهر کلاسیک که با الهام از کافه ریسر های دهه 70 میلادی طراحی شده، قرار می داد.

برای رینگ 21 اینچی آن در جلو از کالیپرهای 6 پیستونی و برای رینگ 20 اینچی عقبی آن نیز از کالیپرهایی با 4 پیستون استفاده شده که روی آنها نام کمپانی Beringer حک شده است.
از آنجایی که در NURB رادیاتور جلو به کناره بدنه منتقل شده حالا می توان خیلی راحت هدرزهای شش تایی انجین را دید. همچنین این سیکت یک باک اضافه نیز دارد که در قسمت انتهایی آن جاسازی شده است. در مورد انجین نیز NURB تفاوتی با مدل های استاندارد K1600 ندارد؛ یعنی همان انجین 6 سیلندر 1.6 لیتری 160 اسبی منتظر شماست!
advertising