نسل جدید لینکلن کانتیننتال با درهای شبیه رولزرویس

خودرولوکس

- 97/10/01
نسل جدید لینکلن کانتیننتال با درهای شبیه رولزرویسشایعه‌ها به واقعیت تبدیل شد؛ نسل دهم سدان لوکس لینکلن کانتیننتال (Lincoln Continental)، به گذشته خود در دهه‌ی 1960، ادای احترام می‌کند. مدیران ارشد این برند آمریکایی اعلام کردند که 80دستگاه از مدل کانتیننتال با درهای کالسکه‌ای یا اصطلاحا خودکشی و کد Coach Door Edition عرضه خواهد شد و این برند لوکس با این نسخه مخصوص که دارای درهای بزرگی با لولای عقب است که قابلیت باز شدن 90درجه را دارند، تلاش کرده تا مجددا این دوره تاریخی را به نمایش درآورد.
نسل جدید لینکلن کانتیننتال با درهای شبیه رولزرویس
درحالی‌که طراحی کلی نسل فعلی کانتیننتال از زمان رونمایی دو سال پیش با استقبال خوب منتقدان روبه‌رو شده است، ولی این خودرو دقیقاً زمانی که سدان ها اوضاع خوبی نداشتند وارد بازار شد. در واقع این خودروهایی مانند MKX، نویگیتور و MKC بودند که توانسته‌اند طی سال‌های اخیر لینکلن را سرپا نگه دارند. وضعیت این برند آمریکایی لوکس در سال 2019 قطعاً با رونمایی Aviator بهتر هم خواهد شد. در شرایط فعلی لینکلن امیدوار است رونمایی از نسخه تولید محدود Coach Door بتواند توجه مردم را به این سدان بزرگ جلب کند.از همین روست که کانتیننتال جدید ستون وسط خود را حفظ کرده است. به کمک طراحی خاص درهای لولا عقب این نسخه تولید محدود کانتیننتال، سوار و پیاده شدن بسیار راحت شده است و حس و حال لاکچری‌تری دارد. علاوه بر نوع طراحی، تقریباً 20 سانتی‌متر فضای بیشتر پشت ستون وسط هم به‌نوبه خود راحتی ورود و خروج را بسیار افزایش داده است.

درهای کالسکه‌ای در این مدل با زاویه‌ی 90درجه باز و بسته می‌شوند تا سوار و پیاده شدن سرنشینان، در راحت‌ترین حالت ممکن باشد. با نزدیک شدن افراد به خودرو، چراغ‌های زیبای آینه جانبی و دستگیره‌های در عقب برای خوش‌آمدگویی، روشن می‌شوند. روی پنل در هر مدل تولیدی، پلاکی ویژه و مجلل نصب شده است که بیانگر شماره‌ی تیراژ از 80دستگاه، خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های جالب این سدان لوکس، کنسول مرکزی عقب و میز تاشو و نگه‌دارنده‌ی تبلت آن هستند.

در کابین کانتیننتال تمرکز اصلی روی راحتی سرنشینان بوده و از امکانات کابین می توان به تنظیم 30 جهته صندلی ، هد آپ دیسپلی و تکنولوژی کنترل نویز فعال اشاره کرد. در کنسول میانی عقب که از تریم چوبی بهره می برد، نگه‌دارندهٔ تبلت و پد شارژ بی‌سیم تعبیه شده است. خریداران این خودرو می‌توانند سرویس Black Label لینکلن را هم سفارش دهند که شامل خدماتی مانند بررسی سالانهٔ خودرو و کارواش رایگان می‌شود.

لینکلن کانتیننتال جدید با درهای کالسکه‌ای به پیشرانه‌ی 6 سیلندر V شکل 3 لیتری توئین توربوشارژ با قدرت 400 اسب‌بخار و گشتاور 542نیوتن‌متر مجهز است. راننده می‌تواند از این قوای محرکه با نشستن در صندلی راحت و تظیم 30 حالته برقی و سیستم نمایش اطلاعات فنی روی شیشه (HUD) لذت ببرد
advertising