بنتلی از نسخه کانورتیبل کنتیننتال GT رونمایی کرد

خودروکلاسیک

- 97/09/07
بنتلی از نسخه کانورتیبل کنتیننتال GT رونمایی کردبنتلی به تازگی از نسخه کانورتیبل نسل جدید کنتیننتال جی تی رونمایی کرد این گرن تورر کانورتیبل به یک سقف بازشوی پارچه‌ای مجهز شده که تا سرعت 50 کیلومتر بر ساعت ظرف 19ثانیه باز یا بسته می‌شودبا استفاده از پارچه‌های جدید با ویژگی‌های آکوستیک، کابین کانتیننتال GT کانورتیبل جدید از کانتیننتال GT کوپهٔ نسل قبلی ساکت‌تر شده است.مدل روباز کانتیننتال GT تقریباً دارای تمام امکانات و قابلیت‌های مدل کوپه است؛ با چند تفاوت عمده که مهم‌ترین آن کمبود سقف دائمی به نظر می‌رسد
بنتلی از نسخه کانورتیبل کنتیننتال GT رونمایی کرد
مدل روباز جدید نسبت به مدل کوپه 5 درصد سخت‌تر و کمی هم سبک‌تر خواهد بود، هرچند که هنوز وزن آن 2،414 کیلوگرم است. همان‌طور که ممکن است بدانید، بنتلی کانتیننتال جی‌تی کوپه وزنی معادل 2444 کیلوگرم دارد. کانتیننتال GT کانورتیبل جدید همچنین به سیستم گرم‌کن گردن جدیدی مجهز شده که عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی دارد. علاوه بر این، صندلی‌های راحت خودرو نیز به گرم‌کن مجهز بوده و قابلیت تنظیم در 20 جهت را دارند. ترکیب این ویژگی‌ها با تجهیزات دیگری مثل گرم‌کن غربیلک فرمان و گرم‌کن زیر آرنجی‌ها، کانتیننتال GT C جدید را به کابریولت لوکسی برای همهٔ محیط‌ها تبدیل کرده‌اند.

زیر کاپوت از پیشرانه‌ی 6 لیتری 12 سیلندر W-شکل (W12) استفاده می‌شود که درست مانند مدل کوپه، 626 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند؛ قدرت خروجی پیشرانه به جعبه‌دنده اتوماتیک دوکلاچه هشت سرعته متصل می‌شود. مدل روباز بنتلی کانتیننتال GT قادر است در زمان 3.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت حدود 100کیلومتربرساعت دست یابد، در حالی که بیشینه سرعت آن به 333 کیلومتربرساعت محدود شده است.

حذف سقف در کانتیننتال افزایش 160 کیلوگرمی وزن را به همراه داشته و به همین دلیل وزن کانتیننتال GT C به 2414 کیلوگرم رسیده است. کابین این ماشین اما با نسخهٔ کوپه یکسان است و همچنان محیط بسیار لوکسی را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند؛ بنابراین در اینجا همچنان صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر 12.3 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و ترکیبی از بهترین متریال مثل چوب، چرم و فلز ارائه شده است. به گفتهٔ بنتلی، فضای پای عقب نیز در GT C با نسخهٔ کوپه یکسان است.

هنوز قیمت مدل کانورتیبل بنتلی کانتیننتال GT مشخص نشده است، اما باتوجه‌به قیمت پایه‌ی 225 هزار دلاری مدل کوپه، می‌توان حدس زد که در همین حدود یا کمی بیش‌تر از آن باشد
advertising