معرفی داج دابل هدر دو سر و دو پیشرانه ای

خودروکلاسیک

- 99/02/16
معرفی داج دابل هدر دو سر و دو پیشرانه ایخانه ی حراج Mecum معمولاً خودروهای کلکسیونی نادر و کمیابی را عرضه می‌کند اما این داج دابل هدر سفارشی قطعاً موردی برجسته و خاص است. این خودروی تک ساخت که قرار است ماه آینده حراج شود ترکیبی از داج کلت 1981 و پلیموث شمپ 1981 می‌باشد. در لیست توضیحات این خودرو به مشخصات زیادی اشاره نشده اما خودروهای یاد شده از وسط نصف و سپس به یکدیگر متصل شده‌اند. نتیجه‌ی ترکیب هر دو خودرو واقعاً خوب از کار درآمده و شما می‌توانید جزئیات آن را مشاهده کنید.
معرفی داج دابل هدر دو سر و دو پیشرانه ای
این خودرو متقارن به نظر می‌رسد زیرا هر دو سمت خودرو تقریباً تصویری از یک خودرو را نشان می‌دهند. این خودرو همچنین از رنگ بدنه قرمز و سقف وینیل مشکی بهره برده است. طرح دو رنگ یاد شده در کابین هم دیده می‌شود زیرا نیمی از کابین رنگ مشکی با صندلی‌های چرمی همین رنگ و دوخت ها و عناصر قرمز را به خود گرفته است. نیمه‌ی دیگر خودرو نیز از کابین قرمزرنگ با صندلی‌های چرمی قرمز و دوخت ها و عناصر مشکی سود برده است.

زیر کاپوت‌ها هم پیشرانه‌های 4 سیلندر 1.6 لیتری با قدرت 80 اسب بخار قرار گرفته‌اند. این پیشرانه‌ها با گیربکس 4 سرعته دستی همکاری می‌کنند. همان‌گونه که احتمالاً حدس زده‌اید دابل هدر را می‌توان از هر طرف راند! فعلاً قیمت خودرو تخمین زده نشده اما این خودرو بدون رزرو قبلی فروخته خواهد شد. این خودرو بخشی از کلکسیون بزرگ دالاس هاوکینز است که شامل طیف وسیعی از خودروهای عضلانی آمریکایی از جمله چندین دستگاه کامارو و کوروت می‌باشد.
advertising