معرفی مدل سفارشی مازراتی لوانته با نام ولکانو

خودرولوکس

- 97/11/03
معرفی مدل سفارشی مازراتی لوانته با نام ولکانودر تصمیمی تازه مازراتی اقدام به تولید مدلی سفارشی از نخستین شاسی بلند خود یعنی لوانته با نام ولکانو نموده است این خودرو تنها در تعداد 150 دستگاه برای بازارهای اروپایی و آسیایی عرضه خواهد شد
معرفی مدل سفارشی مازراتی لوانته با نام ولکانو
لوانته ولکانو که فقط با رنگ گریجیو لاوا مات در دسترس است از پکیج نریسیمو سود می‌برد که شامل چندین عنصر تیره‌رنگ بدنه همچون خروجی‌های اگزوز مشکی می‌باشد. رینگ‌های 21 اینچی با الگوی Y، طراحی 5 پره و رنگ مات، ترمزهای برمبو با کالیپرهای قرمز و شیشه‌های تیره نیز تکمیل کننده‌ی بهبودهای ظاهری هستند.علاقه مندان به این خودرو می‌توانند این شاسی‌بلند تولید محدود ایتالیایی را با ترکیب چرم مشکی و دوخت قرمز یا چرم قرمز و دوخت مشکی سفارش دهند. لوگوی نیزه‌ی سه شاخ مزراتی روی پشت‌سری‌ها وجود داشته و عناصر فیبر کربنی و پلاک سفارشی نیز روی تونل مرکزی خودنمایی می‌کنند.

این خودرو دارای تجهیزات استانداردی از جمله چراغ‌های جلوی کاملاً LED، حسگرهای پارک جلو و عقب و سیستم بسته شدن نرم درب‌ها. همچنین در این خودرو مواردی همچون سیستم صوتی پریمیوم باورز اند ویلکینز، صندلی‌های گرم و سرد شونده با تنظیمات برقی و حافظه‌دار و غربیلک فرمان اسپورت با تنظیم برقی به چشم می‌خورد.

این شاسی‌بلند سفارشی در بریتانیا قیمت پایه‌ی 85425 پوندی داشته که 27110 پوند بیشتر از مدل پایه‌ی لوانته می‌باشد. این قیمت برای مدل مجهز به پیشرانه‌ی 6 سیلندر توئین توربوی 350 اسبی است و برای خرید مدل 430 اسب بخاری باید 93 هزار پوند کنار بگذارید.
advertising