نگاهی به اولین شاسی بلند آلفا رومئو استلویو

خودرولوکس

- 97/09/08
نگاهی به اولین شاسی بلند آلفا رومئو استلویوآلفارومئو استلویو / Alfa Romeo Stelvio اولین شاسی بلند آلفارومئو است که در سال 2016 معرفی شد و با طراحی اسپرت و پیشرانه توانمند خود به رقابت با بی‌ ام و X3 و پورشه ماکان خواهد پرداخت. نام استلویو از کوه‌هایی در ایتالیا گرفته شده است
نگاهی به اولین شاسی بلند آلفا رومئو استلویو
آلفا رومئو استلویو را باید در دسته سریعترین خودرو های SUV بدانید.مدل جدید این خودرو داری طراحی بروز شده و دارای چراغ های جلوی کشیده در کنار جلوپنجره ی سنتی خود است.آلفا رومئو استلویو یک شاهکار مهندسی و زیبایی شناسی است. با فرم بدنه ای قدرتمند و پر است از منحنی های خطوط با شکل سیال که چهره ی کلی ین SUV را عضلانی کرده است جلوپنجره ای مثلث که در همه مدل های این شرکت قابل مشاهده است.نمای جلوی و کناریخودرو دارای خطوطی کشیده هستند که ظاهر خودرو را از یکنواختی خارج می کند.دو خط کشیده شده روی خودرو از گلگیر جلو تا انتهای درب های عقب خود نمای می کنند.همجنین باید گفت خودرو ظاهری پر از خطوط و منحنی دارد.

نیروی این خودرو از موتور تواین توربو 2.9 لیتری V6 گرفته شده از فراری با قدرت 375کیلووات و گشتاور 600 نیوتون متر تامین می شود که از طریق سیستم چهار چرخ فعال Q4 به چرخ ها منتقل می شود. شتاب صفر تا صد این مدل 3.8 ثانیه و بیشینه سرعت آن 283 کیلومتر بر ساعت است.این نسخه ممتاز استلویو از هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل انطباقی، هشدار تغییر مسیر، مانیتور نقاط کور، دوربین دید پشت و سنسورهای پارک بهره می برد.

داخل کابین آلفا رومئو استلویو بسیار شبیه به برادر خود آلفا رمئو جولیتا است.در مدل فول این خودرو می توانید از نمایشگر سایز 8/8اینچ مجهز به سیستم صوتی هارمن کاردن بهره ببرید.سیستم صوتی که دارای14 عدد بلندگو است تریم داخلی خودرو همچنین قابل انتخاب است.گزینه هایی همانند تریم مشکی مات و یا تریم چوب در دسترس است.صندلی های آلفا رومئو استلویو ی جدید دارای روکش چرمی با دوخت دولبه است و خودرو از پدال های فلزی اسپرت بهره می برد.
advertising