مشخصات شاسی بلند میان سایز فورد اِج ST 2019

خودرولوکس

- 97/09/07
مشخصات شاسی بلند میان سایز فورد اِج ST 2019فورد شاسی بلند میان سایز و پرفورمنس اِج 2019را معرفی کرد این شاسی بلند میان سایز پیشرفته‌ترین شاسی‌بلند کمپانی از نظر تکنولوژی‌های بکار رفته می‌باشد چراکه از طیف وسیع سیستم‌های کمک‌راننده سود می‌برد. طیف نسخه‌های اِج 2019 هم دگرگون شده و شامل مدل‌های تیتانیوم، ST-Line و Vignale می‌باشد.
فورد به‌تازگی مدل فیس‌لیفت شده‌ی خودروی کراس اوور اج را معرفی کرده که قرار است به‌عنوان مدل 2019این خودرو وارد بازار شود. این مدل دارای تغییرات ظاهری است و از نظر فنی نیز در مقایسه با مدل فعلی اج ارتقاء پیدا کرده است. فول‌ترین نسخه‌ی فورد اج، مدل ST است که بالاترین و قوی‌ترین مدل به شمار می‌رود
مشخصات شاسی بلند میان سایز فورد اِج ST 2019
فورد طراحی و ظاهر مدل اج را نیز بروزرسانی کرده است؛ به‌طوری که جلوپنجره‌ی کاملا جدیدی برای این خودرو طراحی شده و چراغ‌های جدید جلو به‌صورت استاندارد از نوع LED هستند. طراحی جدید کاپوت نمایی بهتر به این خودرو بخشیده است و اج دیگر همانند قبل ظاهری جعبه‌ای شکل ندارد. فورد همچنین به سبک خودروهای هاچ بک خود، در بخش عقبی خودرو یک نوار بزرگ سیاه رنگ نصب کرده است که نمایی بسیار جذاب را در عقب خودرو ایجاد می‌کند.

مشتریان با دو پیشرانه‌ی دیزلی دیگر هم روبرو هستند. نسخه‌ی پایه از نوع 2 لیتری 147 اسبی بوده و نیروی پیشرانه از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. دیگر پیشرانه هم نسخه‌ی قوی‌تر با قدرت 187 اسبی بوده و با یک گیربکس 6 سرعته دستی و سیستم چهار چرخ محرک همراه می‌شودفورد اِج ST با پیشرانه 6 سیلندر2.7 لیتری اکوبوستی عرضه می‌شود که قدرت 335اسب بخاری و گشتاور 515 نیوتون متری دارد. تنها گیربکس در دسترس برای این خودرو از نوع 8 سرعته اتوماتیک بوده و البته سیستم چهار چرخ محرک نیز در این شاسی‌بلند وجود دارد. که در مقایسه با جعبه‌دنده‌ی قدیمی فورد اج، دو دنده بیشتر دارد و می‌تواند مصرف سوخت این خودرو را پایین‌تر بیاورد. همچنین اهرم تعویض دنده‌ی این خودرو دیگر به شکل سنتی نیست و یک جوی‌استیک چرخشی جایگزین آن شده است.

از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی فورد اِج 2019 فیس لیفت می‌توان به کروز کنترل فعال با ویژگی توقف و حرکت اشاره کرد. این سیستم سرعت خودرو در ترافیک را کاملاً به صفر رسانده و اگر مدت توقف کمتر از 3 ثانیه باشد دوباره خودرو را به راه می‌اندازد. کروز کنترل فعال این خودرو همچنین خودرو را در وسط لاین نگه داشته و تا سرعت 200 کیلومتر در ساعت عملیاتی است.

در کابین هم سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC3 با ویژگی‌های ارتباطی، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن سفارشی، پشت آمپرهای دیجیتال و… به چشم می‌خورند.
فورد برای ارتقاء ایمنی این خودرو اقدام به نصب تجهیزات کمکی رانندگی به‌صورت استاندارد کرده است که شامل سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم کمکی پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار بین خطوط و چراغ‌های هوشمند اتوماتیک هستند.
advertising