معرفی تویوتا 4 رانر نایت شید سفارشی

خودروآفرود

- 97/10/12
معرفی تویوتا 4 رانر نایت شید سفارشینخستین بار در سال 1984 تویوتا نسل اول شاسی بلند فوررانر (4Runner) را معرفی نمود و در طول 35 سال گذشته این خودرو آفرود خود را هر روز بیش از پیش اثبات نموده است. سی و پنج سال حضور متوالی برای یک خودرو بدون شک زمان زیادی است و این ویژگی در مورد فوررانر اتفاق خاص‌تری است. به دلیل همین سه و نیم دهه حضور موفق، تویوتا یک نسخه خاص از فوررانر را معرفی نموده که (Nightshade) نام دارد.
معرفی تویوتا 4 رانر نایت شید سفارشی
مدل اسپشیال ادیشن این خودرو دارای تغییرات ظاهری جزیی نسبت به مدل استاندارد است که از بین این تغییرات باید به جلوپنجره‌ی مشکی، خروجی‌های اگزوز مشکی رنگ، رینگ‌های 20 اینچی مشکی و تزیینات مشکی رنگ در بخش قاب آینه‌ها و دستگیره‌های درها اشاره کردتویوتا 4 رانر TRD Pro 2019 همچنین با روف راک سفارشی، سیستم صوتی مرغوب JBL، مونروف، فلاپ جلوی بهبود یافته با نوشته‌ی قرمز TRD و… عرضه می‌شود.

تویوتا فوررانر در تمامی نسخه‌ها و همین نسخه نایت شید، با یک موتور 4.0 لیتری 6 سیلندر عرضه می‌شود که 270 اسب بخار قدرت و 377 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که به کمک جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک سکوئنشال به هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند. اگر بخواهیم واقع بین باشیم، موتور 6 سیلندر تنفس طبیعی و جعبه دنده 5 سرعته قدیمی است و دقیقا به همین دلیل ما فوررانر را به عنوان یک شاسی بلند مخصوص آفرود دوست داریم.

مشتریان می‌توانند طراحی تک یا دو دیفرانسیل را انتخاب نمایند. 4 رانر تک دیفرانسیل به دیفرانسیل لغزش محدود اتوماتیک مجهز بوده و البته سیستم کنترل کشش هم وجود دارد که به حرکت بهتر در شن و برف کمک می‌کند؛ اما مدل‌های دارای سیستم چهار چرخ محرک نیز از سیستم کنترل کشش فعال سود می‌برند و دارای جعبه انتقال دو سرعته با دنده‌سنگین انتخابی می‌باشند.تویوتا 4 رانر لیمیتد 2019 به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک فول تایم و دیفرانسیل مرکزی تورسن سود می‌برد. این دیفرانسیل می‌تواند گشتاور را به‌صورت خودکار بین چرخ‌ها توزیع نماید.
advertising