بررسی و مشخصات تویوتا توکوما

خودروآفرود

- 97/09/23
بررسی و مشخصات تویوتا توکوماتویوتا تاکوما TRD Pro در نسخه‌ای دو کابین با دو محور محرک جلو و عقب عرضه می‌شود که در طراحی میراث پدران خود را حفظ کرده است تاکوما یک پیک‌آپ بزرگ است و به همین دلیل تویوتا یک توندرای آفرودی را به نمایش درآورده تا همه فن حریف ظاهر شد. تفاوت این خودرو با نسخه‌های غیر آفرودی افزایش 3.5 سانتی ارتفاع خودرو محسوب می شود
بررسی و مشخصات تویوتا توکوما
تغییرات سیستم تعلیق خودروی تویوتا تاکوما TRD پرو 2019، در هنگام ناهموار شدن جاده به آن کمک زیادی می‌کنند. فنرها ارتفاع سواری جلو را به اندازه 2.5 سانتی‌متر افزایش می‌دهند و یک میله موج‌گیر بزرگ‌تر در جلو برای فرمان‌پذیری بهتر وجود دارد. در قسمت پایین خودرو سینی زیر موتور از اجزای مکانیکی مهم محافظت می‌کند و با حروف قرمزرنگ TRD مشخص می‌شود. رینگ‌های 16 اینچی سیاه، ارتفاع خودرو را در جلو و عقب به اندازه 2.5 سانتی‌متر افزایش می‌دهند و در لاستیک‌های مخصوص زمین‌های ناهموار و صعب‌العبور (لاستیک‌ همه‌جارو) گودیر رانگلر کِولار (Goodyear Wrangler Kevlar) قرار می‌گیرند.

کابین آماده‌ی آف‌رود تویوتا تاکوما (Tacoma) مکان خوبی برای ماجراجویی خواهد بود. ناوبری بخش استاندارد از سیستم اطلاعات و سرگرمی است و ساب‌ووفر نیز برای استریو وجود دارد. صندلی‌های چرمی دارای آرم TRD Pro روی پشت‌سری‌ها هستند و آرم این برند تجاری روی پادری‌های کف خودرو نیز وجود دارد.خریدارانی که به دنبال کابین کوچک‌تر با قابلیت‌های مشابه تاکوما هستند، می‌توانند نسخه TRD Pro خودروی تویوتا توندرا (Tundra) را انتخاب کنند

اصلاحات بیرونی خودرو شامل چراغ‌های عقب و مه‌شکن LED، قاب‌های سیاه در اطراف چراغ‌های عقب و خروجی اگزوز کرومی سیاه‌رنگ است. خریداران همچنین می‌توانند ورودی هوای صحرایی TRD را به‌صورت اختیاری انتخاب کنند که در کنار ستون جلوی خودرو بالا می‌آید و به پیشرانه اجازه می‌دهد که از هوای بدون گردوغبار تنفس کند.

قدرت مورد نیاز برای غلبه بر سطوح مختلف جاده هم توسط پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل تامین می‌شود که می توان 278 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور را از آن استخراج نمود. نیروی تولیدی هم توسط جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک به دیفرانسیلی لغزش محدود الکترونیکی و سپس به هر چهارچرخ خودرو ارسال می‌شود. از آنجایی هم که این خودرو برای مسیرهای آفرودی طراحی شده است، طراحان آن از شوکرهای بای پس FOX 2.5 و سیستم تعلیق ارتقا یافته 1 اینچی استفاده کرده‌اند.
advertising