معرفی نسل جدید نیسان جوک 2019

خودرواسپرت

- 97/09/26
معرفی نسل جدید نیسان جوک 2019جوک یکی از کراس‌اوورهای شرکت ژاپنی نیسان بوده که در مقایسه با رقیبان خود طراحی متفاوتی دارد. نسل دوم این خودرو در استودیوی طراحی نیسان در لندن توسعه پیدا می‌کند. تولید نسل دوم نیسان جوک از سال 2019 به صورت رسمی آغاز خواهد شدنیسان کراس اوور کوچک خود را با برخی تغییرات در طراحی بیرونی و همچنین برخی تریم های متفاوت کابین عرضه کرده است. این خودرو تا ورود نسل جدید که احتمالاً سال آینده معرفی خواهد شد پاسخگوی نیازهای علاقه‌مندان خواهد بود.کمپانی ژاپنی نیسان مشخصات و قیمت جوک 2019 را اعلام کرد. طبق اعلام نیسان، جوک 2019 با قیمت پایه 23 هزار و 490 دلار به فروش خواهد رسید.
معرفی نسل جدید نیسان جوک 2019
نسل دوم نیسان جوک بر اساس پلتفرم V اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی توسعه می‌یابددر تمامی نسخه‌ها، تریم کروم مشکی رنگ در جلو پنجره به کار رفته و در بخش انتهایی چراغ‌های جلو و عقب، رنگ مشکی دیده می‌شود. به علاوه اکنون چراغ‌های مه شکن به صورت استاندارد از نوع LED هستند. همچنین در نسخه پایه تغییراتی چون تریم لوکس جدید و در نسخه فول، چرخ‌های 18 اینچی مشکی براق به کار رفته است.در نیسان جوک 2019 از صفحه آمپر با نور سفید رنگ استفاده شده در حالی که در مدل قبلی رنگ نارنجی دیده می‌شد. همچنین دو رنگ جدید سفید و آبی برای بدنه جوک در دسترس خواهد بود

قوای محرکه در دسترس برای جوک 2019 بدون تغییر باقی مانده است. یک موتور 1.2 لیتری توربو به عنوان موتور پایه در نظر گرفته شده که 114 اسب بخار قدرت و 190 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به ازای هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 5.6 لیتر بنزین مصرف می‌کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.اما مدل‌های قدرتمندتر، از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برند که 188 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که در حالت استاندارد از همان جعبه دنده 6 سرعته دستی برای انتقال قدرت بهره می‌گیرد. البته خریداران می‌توانند جعبه دنده اتوماتیک CVT و سیستم چهار چرخ متحرک را هم برای خودرو خود سفارش دهند. مصرف سوخت ترکیبی این موتور به 6.0 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد.

مدیر فروش نیسان در اروپا می گوید:نیسان جوک پیشروی کراس اوورهای کلاس B بوده و امروزه یکی از تثبیت‌شده‌ترین و محبوب‌ترین محصولات ما محسوب می‌شود. این ویژگی‌های جدید بیش از پیش باعث گسترش انتخاب‌های مشتریان شده و طراحی متمایز جوک را که همه آن را به همین خاطر می‌شناسند بهبود می‌بخشد.
advertising