مشخصات نیسان آلتیما 2019 و معرفی نمونه ادیشن وان

خودرولوکس

- 97/09/25
مشخصات نیسان آلتیما 2019 و معرفی نمونه ادیشن واننسل ششم سدان سایز متوسط نیسان آلتیما با پیشرانه‌ی جدید و برای اولین بار، سیستم تمام چرخ محرک در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد تا رقیبی برای تویوتا کمری و هوندا آکورد باشد.نیسان آلتیما 2019 که خودرویی کاملاً ارتقا یافته محسوب می‌شود اوایل سال جاری در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد و جای نسل قبلی را که 6 سال در بازار بود گرفت.
مشخصات نیسان آلتیما 2019 و معرفی نمونه ادیشن وان
بیشترین تغییر آلتیما در نسل جدید، متوجه نمای جلوی آن و کاهش ارتفاع دماغه بوده که نمای روبروی جذاب و آیرودینامیک به سدان ژاپنی داده است. چراغ‌های جلو LED هماهنگ با خطوط جلو و جانبی آلتیما طراحی شده‌اند. در واقع بخش زیادی از طراحی آشنای Vmotion 2.0 در نمای جلو و جانب آلتیما 2019مشخص است. نمای عقب آلتیمای جدید چندان به مدل مفهومی ذکرشده شباهت ندارد؛ ولی در مقایسه با نسل پنجم، تفاوت‌های اساسی پیدا کرده است. نسل ششم آلتیما در مقایسه با نسل پنجم 2.54 سانتی‌متر طویل‌تر و 2.29 سانتی‌متر عریض‌تر است و 2.79 سانتی‌متر کاهش ارتفاع دارد. فاصله‌ی محورهای آلتیما نیز از فرمول افزایش ابعاد پیروی کرده است تا نسل جدید، 1.9 سانتی‌متر فاصله‌ی بیشتر بین دو محور داشته باشد.
این خودرو در مقایسه با نسل پیشین از طراحی V موشن نیسان سود برده است. شاخصه‌های طراحی این خودرو ما را به یاد کانسپت V موشن 2.0 می‌اندازد. قطعاً طراحی این سدان ژاپنی در مقایسه با نسل پیشین چندین پله بالاتر رفته است.سدان نیسان آلتیما 2019 در واقع با سیستم چهار چرخ محرک، پیشرانه‌ی مدرن با سیستم احتراق متغیر جدید، سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان کانکت دارای اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم‌های ایمنی به‌روزی همچون دستیار پروپایلوت و سپر ایمنی 360با ترمز خودکار عقب عرضه می‌شود.

آلتیمای جدید با دو پیشرانه عرضه خواهد شد. پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری با قدرت 188اسب بخار و گشتاور 244نیوتن‌متر (در برابر پیشرانه‌ی مدل فعلی با قدرت 179اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن‌متر) در دسترس خواهد بود. پیشرانه‌ی دوم 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با تراکم متغیر است که جایگزین نوع 6 سیلندر V شکل 3.5لیتری نیسان (VQ35DE) خواهد شد. این پیشرانه‌ی تراکم متغیر با قدرت 2248 اسب بخار و گشتاور 370نیوتن‌متر همراه است که 8 اسب بخار از پیشرانه‌ی V6 نسل فعلی قدرت بیشتری تولید می‌کند

متأسفانه کلاس خودروهای سدان در آمریکا خیلی پررونق نبوده زیرا مشتریان زیادی از سدان های چهار درب سنتی خداحافظی کرده و کراس اوورها را انتخاب می‌کنند؛ اما با این وجود نیسان کلاس D را فراموش نکرده است اگرچه فروش نیسان آلتیما در سال جاری با افت 16 درصدی روبرو بوده اما مدیر نیسان می‌گوید فروش این خودرو دوباره افزایش خواهد یافت.

نیسان تمام سعی خود را کرده است تا آلتیمای جدید، مملو از فناوری‌ و تجهیزات مدرن کمکی و رفاهی باشد کابین آلتیمای جدید پنل دیجیتال فرمان 7 اینچی را در کنار نمایشگر لمسی 8اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی قرار داده است. سیستم اطلاعات و سرگرمی آلتیما رابط‌های کاربری معمول اپل کارپلی و اندرویداتو و اپلیکیشن مخصوص اپل واچ و اندروید ور جهت کنترل از را دور قفل مرکزی یا روشن کردن موتور را به همراه دارد

نیسان با معرفی نسخه سفارشی ادیشن وان در حال گرامیداشت معرفی نسل جدید سدان آلتیما است. این خودرو دارای ویژگی‌ها و تجهیزات متمایزی در مقایسه با نسخه‌های استاندارد می‌باشد.آلتیما ادیشن وان بر پایه نسخه فول پلاتینیم VC-Turbo ساخته شده و آن را می‌توان با رنگ‌های اسکارلت، سفید و یا مشکی سفارش داد.
advertising