رونمایی از سدان چینی لینک اند کو 03

خودرولوکس

- 97/09/17
رونمایی از سدان چینی لینک اند کو 03شرکت چینی لینک اند کو که یکی از زیر مجموعه‌های گروه جیلی است، به‌زودی فروش اولین خودروی سدان خود با پیشرانه‌ی توربوشارژ را آغاز خواهد کرد پیش از این تصاویر رسمی و متعددی از سدان جدید لینک اند کو 03 دیده بودیم اما این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی چنگدو در معرض دید عموم قرار گرفته است. نهایتاً می‌توانیم کابین این خودرو را نیز مشاهده کنیم لینک اند کو 03 جدید اولین محصول سدان این شرکت بوده و سومین محصول کلی برندی می‌باشد که تازه‌کار بوده اما با معرفی شاسی بلندهای 01 و 02 توانایی‌های خود را نشان داده است. شرق عالم هنوز هم خواستار سدان ها بوده و ظاهراً لینک اند کو به دنبال کسب سهم خود از این بازار است.
رونمایی از سدان چینی لینک اند کو 03
طراحی این خودرو در بخش جلو شاهد چراغ‌ها و نمای مشابه محصولات لینک اند کو هستیم. در این بخش دیلایت های جداگانه روی چراغ‌های جلو قرار گرفته‌اند.نمای جلویی لینک اند کو 03 تا حدودی جعبه‌ای و ساده است اما نمای جانبی و عقب آن اسپرت و پویا به نظر می‌رسد. در بخش جانبی این خودرو یک رکاب با طراحی اسپرت و عضلانی وجود دارد که سبب زیباتر شدن نمای جانبی شده است.نکته‌ی دیگری که در مورد این خودرو جلب توجه می‌کند، سقف پانوراما شیشه‌ای و نوار کرومی است که از ستون A تا انتهای ستون C کشیده شده است و نمای جالبی دارد. در بخش عقبی نیز شاهد طراحی اسپرت و خشنی هستیم. ضمن اینکه یک دیفیوز نیز برای هرچه جذاب‌تر شدن این بخش به خودرو افزوده شده است. دو خروجی اگزوز هم در بخش عقبی به چشم می‌خورند که در دو سمت اسپویلر عقب جای گرفته‌اند. چراغ‌های عقبی نیز نمایی بسیار خاص دارند و در بین آن‌ها لگوی لینک اند کو با ابعاد نسبتا بزرگی به چشم می‌خورد.

پیشرانه هایی که چینی ها برای سدان جدید خود در نظر گرفته اند، در واقع همان نمونه های به کار رفته در مدل های 01و 02 هستند. با این حساب نیروبخش مدل پایه از 03 همان موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر با توانایی تولید 148 اسب بخار قدرت خواهد بود وظیفه تامین نیروی نسخه های رده بالا نیز احتمالا بر عهده موتور 2 لیتری توربوشارژ 187 اسب بخاری گذاشته خواهد شد. عرضه نسخه های هیبریدی و تمام برقی نیز در آینده نه چندان دور جزو اتفاقات محتمل است.

اولین نگاه به کابین لینک اند کو 03 با سورپرایز چندانی همراه نخواهد بود. تصاویر جاسوسی قبلی اولین ایده از داشبورد را به ما داده بودند. یک صفحه لمسی بزرگ برای سیستم اطلاعات سرگرمی تدارک دیده شده و پشت آمپرها نیز از نوع دیجیتالی هستند. همچنین نباید از ورودی‌های هوای مستطیلی شکل غافل شد.دکمه‌ها و اهرم‌های فیزیکی کمی در کابین وجود داشته و موارد موجود نیز برای سیستم تهویه مطبوع بکار می‌رود. لینک اند کو می‌گوید کابین سدان جدید خود دارای اولین دکمه‌ی اشتراک، شارژ بی‌سیم و ذخیره برنامه‌های موبایلی در تاریخ صنعت خودرو می‌باشد. این کمپانی همچنین ارتباط رایگان داده‌های ترافیکی را ارائه می‌کند بنابراین خودروی شما همیشه به اینترنت متصل خواهد بود.

در ادامه قرار است لینک اند کو نسخه‌ی پلاگین هیبریدی از این خودرو را روانه‌ی بازار کند و ممکن است در آینده حتی مدل تمام الکتریکی از 03 هم بازار عرضه شود. با این حال باید برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر از جزئیات 03 باید تا ماه آینده و رونمایی رسمی از این خودرو صبر کنیم.
advertising