مشخصات سدان لوکس جنسیس G70

خودرولوکس

- 97/09/15
مشخصات سدان لوکس جنسیس G70جنسیسG70 در اوایل سال 2018با هدف پشت سر گذاشتن آلمانی ها در کلاس سدان کامپکت لوکس، در ایالات متحده آمریکا عرضه شد این سدان کامپکت لوکس، سبک‌وزن و پرشتاب، به‌عنوان رقیبی برای سری 3 بی‌ام‌و است جنسیس G70 حس لوکس بودن و هیجان را القا می کند این خودرو که از نظر عملکرد بهتر شده است و دارای لوکس کاری بیشتر در کنار فن آوری های پیشرفته در سطح جهانی عرضه می شود.
مشخصات سدان لوکس جنسیس G70
طراحی بدنه‌ی جنسیس G70 ترکیبی از ویژگی‌های اسپرت، منظم و لوکس است و حتی تیم طراحی جنسیس سعی در ایجاد نمایی بااصالت هم کرده‌اند. در واقع نمی‌توان طراحی جنسیس G70 را یک خط مستقیم و مشخص توصیف کرد و بیشتر مانند نمودار وِن ریاضی است نکات مثبت طراحی G70 و جنسیس بودن آن به‌عنوانی برندی مستقل در نمای عقب و جانبی مشخص است. در واقع از این زوایا سدان کره‌ای مطمئن و کمی عضلانی به‌نظر می‌رسد. اما در نمای روبرو، این موارد دیده نمی‌شود و تیم طراحی جنسیس باوجود خلق زوایای تهاجمی و اسپرت، ظاهری متفاوت را به بیننده تقدیم نکرده‌اند. باید گفت که با نگاه به نمای جلویی G70 می‌توان الگوبرداری و نشانه‌هایی از مدل‌های تولیدی برندهای دیگر از اندازه تا طرح جلوپنجره پیدا کرد.

در کابین این خودرو غربیلک فرمان تلسکوپی پوشیده از چرم، سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای و صندلی برقی راننده با تنظیم در 12 جهت دیده می‌شود. جنسیس G70 2019همچنین دارای سیستم ورود و خروج و استارت بدون کلید و صندلی برقی سرنشین با تنظیم در 8جهت است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این نسخه می‌توان به آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، ارتباط هوم لینک، صفحه‌نمایش 7 اینچی بین پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی، سیستم‌های اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد.

جنسیس G70 دارای پیشرانه‌ی6سیلندر V شکل 3.3 لیتری توئین توربوشارژ هیوندای لامبادا با قدرت 365اسب بخار (دور موتور 6000دور بر دقیقه) و گشتاور 510 نیوتن‌متر (از دورموتور 1300تا 4500دور بر دقیقه) است. به‌لطف این پیشرانه G70 اصلاً در سبقت‌گیری راننده را ناامید نمی‌کند و بر اساس گفته‌های مدیران ارشد جنسیس، در 4.5ثانیه رسیدن به سرعت 100کیلومتر بر ساعت تجربه می‌شود. ترمزهای استاندارد برند برمبو با دیسک‌های 13.8 اینچ در جلو و 13.4 اینچ در عقب عملکرد قابل قبلوی نشان می‌دهند. مدل دیگر جنسیس G70 از پیشرانه‌ی 4سیلندر 2 لیتری توربوشارژ هیوندای تتا با قدرت252 اسب بخار (دور موتور 6200 دور بر دقیقه) و گشتاور 353 نیوتن‌متر (از دو موتور 1400 تا 4000 دور بر دقیقه) استفاده می‌کند. با اینکه این مدل قدرت کمتری دارد، اما از ویژگی‌های دیگر جنسیس کم نشده است.

از نظر ایمنی، سدان لوکس کره‌ای‌ها از طیف وسیعی از سیستم‌های کمک راننده سود می‌برد که شامل مواردی همچون پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور با هشدار ترافیک عقب و کروز کنترل هوشمند با عملکرد توقف و حرکت است. G70 همچنین دارای نوربالای خودکار، سیستم پایش فشار باد لاستیک و دوربین دنده‌عقب می‌باشد
advertising