کیا محصول جدید و لوکس K900 را معرفی کرد

خودرولوکس

- 97/08/29
کیا محصول جدید و لوکس K900 را معرفی کردشرکت کیا موتورز همیشه برای تمام ذائقه ها طراحی خودرو در دسترس داشته است اما برای اینکه بتواند برای افرادی که توانایی ندارند خودروهای لوکس اروپایی را سوار شوند جای خالی داشت از این رو پرچمدار سدان لوکس خود یعنی K900 را برای سال 2019 معرفی کرد کیا K900 مدل 2019 با تغییراتی در ظاهر و کابین همراه شده و از پلتفرمی استفاده می‌کند که در کیا استینگر مورد استفاده قرار گرفته است. البته استینگر و K900 دو دسته کاملا متفاوت از خریداران را هدف قرار داده‌اند
کیا محصول جدید و لوکس K900 را معرفی کرد
K900 نسبت به جنسیس G80 و G90 طولانی‌تر و عریض‌تر شده است. اما حد فاصل مرکز هر یک از محور چرخ‌ها تا انتهای همان سمت(اوورهنگ) کوتاه‌تر شده است. این ابعاد به علاوه فاصله محوری افزایش یافته، موجب شده‌اند تا K900 از فضای بیشتری در داخل کابین برای راحتی سرنشینان برخوردار شود.

کیا K900 2019تنها با یک موتور قابل خریداری است که حجمی معادل 3.3 لیتر و 6 سیلندر دارد و به پرخوران توربوشارژر مجهز شده است. این دقیقا همان موتوری است که در استینگر به کار رفته در در مقایسه با مدل قبلی K900 که 311 اسب بخار قدرت را تحویل راننده می‌داد، عملکرد بهتری دارد. این قدرت به وسیله جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.K900 از سایزی مشابه یک خودروی دیفرانسیل عقب کلاسیک بهره‌مند است، با این تفاوت که این اتومبیل تنها به صورت چهار چرخ محرک در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

سیستم تعلیق خودرو به خوبی از روی ناهمواری‌های سطح جاده عبور نموده و گیربکس هشت سرعته عملیات تعویض دنده‌ها را در زمان مناسب و با نرمی انجام می‌دهد. با وجود آنکه غربیلک فرمان هیچ حس خاصی را از تماس با سطح جاده به دستان راننده منتقل نمی‌نماید، اما دقیق بوده و سرعت عمل خوبی دارد.
کیا K900 2019 به لیست بلندی از امکانات رفاهی و ایمنی مجهز شده که از جمله آنها می‌توانیم به روکش چرم ناپا صندلی‌ها، گرمکن صندلی‌های عقب، نورپردازی داخل کابین، نمایشگر هدآپ 9.7 اینچی اشاره کنیم که به صورت استاندارد بر روی خودرو وجود دارند

کیا K900 جدید گران قیمت ترین خودروی کیاموتورز در بازار آمریکا است و قیمت آن تقریبا دو برابر مدل هایی همچون اپتیما و استینگر است که قیمت پایه‌ی هر دوی آنها حدود 32 هزار دلار است. این قیمت حدود 60 هزار دلاری، قیمت پایه ی کیا K900 است و اگر مدل های فول آپشن را بخرید قیمت بالاتری را نیز باید پرداخت کرد. انتخاب تودوزی قهوه ای و یا بژ در کیا K900 رایگان است ولی پکیج VIP که شامل پشت آمپرهای دیجیتال 12.3 اینچی، تهویه خودکار سه گانه و تنظیم برقی برای هر چهار صندلی است 4 هزار دلار قیمت دارد.
advertising