رونمایی از جنسیس G90 مدل 2020

خودرولوکس

- 97/09/08
رونمایی از جنسیس G90 مدل 2020جنسیس که طلوع خود را در سال 1999به عنوان هیوندای Equus آغاز کرد برای سال 2020 از یک سدان لوکس با تغییرات ظاهری بسیار نسبت به مدل قبل خود به نام جنسیس G90 رونمایی کرد با نگاهی به تصاویر رسمی منتشرشده از وبگاه جنسیس، ممکن است فکر کنید که با یک خودروی کاملا جدید مواجه هستید
رونمایی از جنسیس G90 مدل 2020
در نمای جلویی این سدان لوکس کره‌ای چراغ‌های چهار نقطه‌ای جدیدی دیده می‌شود که یک نوار باریک LED به‌عنوان دی‌لایت از میان آن‌ها رد شده است. در این قسمت همچنین جلوپنجره الماس شکل کاملاً جدیدی هم به چشم می‌خورد که تا بخش پایینی سپر کشیده شده و خطوط جدیدی هم روی کاپوت کار شده است. در نمای عقبی، حجم تغییرات حتی از این هم بیشتر است و G90 جدید اساساً هیچ وجه اشتراکی با نسخهٔ قبلی ندارد. در اینجا چراغ‌های عمودی قبل با نمونه‌های جدید افقی جایگزین شده‌اند که بخش پایینی آن‌ها به هم متصل شده است.از جمله سایر تغییرات در بیرون جنسیس G90 مدل 2020 می‌توان به تغییر مکان چراغ‌های راهنما از آینه‌های جانبی به سپر جلو، طراحی پیچیده برای رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی و خروجی جدید اگزوز در عقب اشاره کرد.

پیشرانه‌های G90 جدید بدون تغییر باقیمانده و سدان لوکس هیوندای همچنان با همان سه پیشرانهٔ 3.8 لیتری V6 تنفس طبیعی، 3.3 لیتری V6 توربو و 5 لیتری V8 توربو ارائه می‌شود. دو موتور اول که به ترتیب 315و 370اسب بخار قدرت دارند، در هر سه تیپ لاکچری، پریمیوم لاکچری و پرستیژ قابل انتخاب هستند اما موتور 5 لیتری 425اسب بخاری صرفاً در تیپ پرستیژ ارائه می‌شود. نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ G90 به‌زودی در بازارهای خارج از کرهٔ جنوبی هم عرضه خواهد شد و احتمال معرفی آن در نمایشگاه لس‌آنجلس هم وجود دارد.

در فضای داخلی تغییر قابل ملاحظه‌ای مشاهده نمی‌کنیم. البته با کمی دقت می‌توان به باریک شدن دریچه‌های ورودی هوای مرکزی درکنار ساعت آنالوگ پی برد. درکنار روکش‌های جدید و رنگ‌های متنوع، مجموعه‌ای از فناوری‌های ایمنی و سیستم اطلاعاتی و سرگرمی استفاده شده‌اند.

ازجملهٔ تعدادی از تکنولوژی‌های G90 مدل 2020 می‌توان به سیستم فعال مقابله با سروصدا، کنترل تطبیقی تعلیق با کمک‌فنرهای الکترونیکی و سیستم اتوماتیک جلوگیری از ورود هوای آلودهٔ بیرون اشاره کرد. زمانی که سنسورها آلودگی هوای بیرون را تشخیص دهند یا خودرو وارد تونل شود، این سیستم به‌طور خودکار تهویه را روی حالت گردش هوای داخلی قرار می‌دهد. سیستم‌های ایمنی استاندارد این خودرو نیز شامل هشدار ترافیک عقب، سیستم دنبال کنندهٔ خطوط، سیستم جلوگیری از برخورد جلو و سیستم خروج ایمن می‌شود.
advertising