بررسی مشخصات هیوندای 2018 نیو فیس

خودرواسپرت

- 97/08/30
بررسی مشخصات هیوندای 2018 نیو فیسمدل های گوناگون هیوندای سوناتا در ایران همواره فروش بالایی را تجربه کرده اند و در حال حاضر مدل 2018 هیوندای سوناتا جدیدترین نماینده هیوندای است که با چهره ای جدید واسپرت تغییرات زیادی نسبت به نسل های قبل خود همراه شده است.
بررسی مشخصات هیوندای 2018 نیو فیس
در نمای جلوی خودرو شاهد کاپوت کشیده ای با چهار خط همگرا به سمت جلو پنجره سوناتا هستیم. از دیگر تغییرات عمده ی ظاهری هیوندای سوناتا 2018می توان به شکل جدید جلو پنجره که پیش تر ما آن را در توسان جدید مشاهده کردیم و مواردی دیگری از قبیل: مه شکن های جلو ، چراغ های جلو، و در نهایت سپر جدید که ظاهری کاملا اسپرت به هیوندا سوناتا 2018بخشیده است.درنمای عقب، دو لوله اگزوز در طرفین، دیفیوزر و چراغ‌های کشیده و زاویه‌دار که حالت اخم به این خودرو داده‌اند، به چشم می‌خورد. تمام این ویژگی‌های طراحی باعث شده تا شاهد زبان طراحی جوان‌پسند این خودرو باشیم. جدای ظاهر این خودرو، مهندسان در طراحی شاسی سوناتا بازبینی‌هایی به عمل آورده‌اند تا هندلینگ خودرو بالاتر برود

در داخل کابین سوناتا 2018 تغییراتی را در کنترل تهویه هوا و دریچه های آن هستیم. از جمله ویژگی های جدید هیوندای سوناتا 2018می توان به شارژر بی سیم تلفن همراه هوشمند و همچنین صفحه ی نمایشگر 8 اینچی لمسی مجهز به سیستم راهیابی ماهواره ای اشاره کرد همچنین هیوندای با استفاده از چرم به همراه دوخت با کیفیت و همچنین نوارهای فیبر کربن نقره ای حس خوب کیفیت را به سرنشینان سوناتا 2018 منتقل می کند.در مدل هیوندا سوناتا 2018 توربو شاهد مزییت های مثل: پشت سری های اسپرت، فرمان اسپرت که قسمت تحتانی غربیلک به صورت صاف می باشد و اهرم های تعویض دنده به صورت اسپرت در پشت فرمان را شاهد هستیم.

در این خودرو از همان پیشرانه قبلی استفاده شده اما درعوض، هیوندای در مدل 4 سیلندر 2 لیتری، به‌جای جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته خودکار، مدل 8 سرعته را جایگزین کرده است. این پیشرانه 2 لیتری می‌تواند قدرتی معادل 245 اسب‌‌بخار تولید کند

کمپانی هیوندای در تجهیزات ایمنی سدان پرطرفدار خود بازنگری نموده و آن را به انواع سیستم های کمکی راننده مجهز کرده است.از جمله امکانات ایمنی هیوندای سوناتا 2018 میتوان به ترمز ضد قفل ، سیستم EBD ، سیستم ESC ، سیستم TCS ، سیستم کنترل شیب ، سیستم TMPS ، سیستم کنترل خودرو بین خطوط ، سیستم کنترل سرعت ، سیستم هشداردهنده نقطه کور، سیستم نور بالا اتوماتیک و سیستم پیشگیری از تصادف اشاره نمود.
advertising