رونمایی از نسخه جدید ام وی ام X55

خودرواخبار

- 97/08/25
رونمایی از نسخه جدید ام وی ام X55چری را می توان یکی از برترین خودروسازان چینی بر شمرد که در چند دهه فعالیت خود توانست پله های ترقی را سریعتر از دیگر برند های این کشور طی نماید و خود را به جایگاه قابل قبولی برساند. این شرکت با بکار گیری طراحان برتر جهان تغییر قابل توجهی را در محصولات تولید خود ایجاد نمود و به سرعت گستره فروش محصولات خود را به چندین کشور جهان از جمله ایران افزایش داد.
محصول تازه عرضه شده X55 در واقع یک نسخه بروز شده از تیگو 4 است که بعد از مطالعات واحد تحقیق و توسعه، در دستور تغییرات قرار گرفت. هدفی که در واقع توفیق در بازارهای خودرویی جهانی و خارج از چین را دنبال می‌کند.
رونمایی از نسخه جدید ام وی ام X55
X55 در کلاس COMPACT SUV قرار می‌گیرد. خودرویی چهارسیلندر 1500 سی‌سی با موتوری مجهز به سیستم توربو شارژ و گیربکس دوکلاچ استام وی ام X55 طراحی ظاهری به روزی دارد و در طراحی بدنه آن شباهت زیادی با سایر محصولات چری وجود ندارد. طراحی خاص جلو پنجره و هماهنگی این طراحی در بدنه و نهایتا فرم عقب خودرو حاکی از زبان هماهنگ طراحی این محصول دارد همچنین دامنه تغییرات به داخل کابین نیز کشیده شده و اکنون شاهد به کارگیری فرمانی جدید، دسته دنده شکیل تر و دکمه هایی متفاوت در اطراف آن هستیم. در این بخش شکل کنسول مرکزی هم نسبت به قبل تغییراتی را به خود دیده است.

نکته مهم قابل تامل در این خودرو استفاده مهندسان از پلت فرم موفق T1X برای این خودرو است. این پلت فرم بعنوان یک پلت فرم مدولار (Modular-Platform) شناخته می‌شود. پلتفرمی که پیش از این میزبانی خودرو موفق تیگو 7 را نیز به عهده گرفته بود.ام وی ام X55 به مانند نسل فعلی چری تیگو 5 از امکانات کاملی بهره می برد. این خودرو به تجهیزات رفاهی شامل ترمز دستی برقی ،اتوهولد ،سیستم ورود بدون کلید،دکمه روشن و خاموش ،سیستم کنترل خودرو در سراشیبی ها ،کروز کنترل ،صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک و غیره مجهز شده است نسخه استتار شده این مدل در خیابانهای ایران دیده شده است شرکت مدیران خودرو شریک تجاری چری در ایران می باشد
advertising