لامبورگینی شبیه سازی شده توسط طراحان ایرانی در تبریز رونمایی شد

خودرواخبار

- 97/07/29
لامبورگینی شبیه سازی شده توسط طراحان ایرانی در تبریز رونمایی شداز نسخه ایرانی لامبورگینی مورسیه لگو یا مورسیه لاگو اس وی توسط متخصصان وطراحان ایرانی با مهندسی معکوس در تبریز رونمایی شد
لامبورگینی شبیه سازی شده توسط طراحان ایرانی در تبریز رونمایی شد
سرپرست تیم طراحی اظهار داشت: این طرح در مدت 4.5 سال توسط تیم متخصص 16 نفری، مراحل تحقیقاتی، طراحی، مدل سازی و ساخت را گذرانده است این خودرو دو رگه ایتالیایی- ایرانی 306 اسب بخار قدرت، 280 کیلومتر بر ساعت سرعت، موتور 6 سیلندر 3.8 لیتری، گیربکس 6 سرعته، سیستم پایداری به روز، 471 سانتی متر طول، 260 سانتی متر عرض و 114 سانتی متر ارتفاع دارد. هدف از اجرای مهندسی معکوس و طراحی لامبورگینی ایرانی، دستیابی به دانش فنی تولید خودروهای سوپر اسپورت و بومی سازی آن است.

مرادی اعلام کرد: مراحل طراحی لامبورگینی ایرانی توسط متخصصان داخلی انجام و از مشاوره خودروسازان و متخصصان کشور نیز استفاده شده است. کارهای مطالعاتی، طراحی و مدل سازی خودرو را به تنهایی انجام دادم و پس از آن، خودرو در کارگاه ساخت و تولید و قالب سازی تکمیل شد.
وی در ادامه گفت: در مدت طراحی خودرو و انجام مهندسی معکوس، به ساختار لامبورگینی وفادار ماندیم اما با این وجود هیچ یک از قطعات استفاده شده در خودروی ایرانی، از لامبورگینی اصلی نیست بلکه تمام قطعات توسط متخصصان داخلی مشابه سازی شده است.
advertising