جیلی کراس اوور جدید Bin Yue را معرفی کرد

خودرواخبار

- 97/08/20
جیلی کراس اوور جدید Bin Yue را معرفی کردپس از افشای تصاویر، جیلی رسماً کراس‌اوور جدید خود بنام Bin Yue را در چین معرفی کرده است. این خودرو به‌عنوان اولین کراس‌اوور ساب‌کامپکت جیلی، روی پلت‌فرم جدید این شرکت بنام BMA ساخته شده است. بین یو خودروی شیک و زیبایی به نظر می‌رسد که در نمای جلویی آن جلوپنجرهٔ معروف جیلی جلب‌توجه می‌کند. این جلوپنجره با چراغ‌های زاویه‌داری احاطه شده درحالی‌که در بخش پایینی هم ورودی‌های هوای اسپرت با تریم نقره‌ای دیده می‌شود.
جیلی کراس اوور جدید Bin Yue را معرفی کرد
جیلی Bin Yue ابعادی معادل 4330 میلی متر در طول، 1800 میلی متر در عرض، 1609 میلی متر در ارتفاع و 2600 میلی متر در فاصله محوری دارد. این بدین معنی است که کمی کوچک‌تر از ب ام و X1 است ولی عرض بیشتری دارد.در بخش جانبی خودرو، روکش‌های پلاستیکی به همراه خط شانهٔ برجسته کار شده است. این کراس‌اوور چینی همچنین در ستون C از ویژگی سقف شناور برخوردار است که به اسپویلر بزرگ عقب ختم می‌شود

طراحی کابین این خودرو به جت‌ها شباهت دارد. سازندهٔ چینی همچنین گفته است که بسیاری از قطعات داخلی بین یو از جنگنده‌های مافوق صوت و همین‌طور عناصر تخیلی جنگ ستارگان الهام گرفته‌اند. درهرحال کابین این کراس‌اوور ساب‌کامپکت بسیار خوب به نظر می‌رسد جیلی در داخل کابین Bin Yue هم ادامه پیدا کرده و می‌توان کابین آن را مدرن و به روز دانست. علاوه بر طراحی خوب از متریال باکیفیت هم در کابین استفاده شده است. از ویژگی‌های مهم کابین می‌توانیم به نمایشگر 10.25 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، روکش چرمی فرمان، تریم فلز مات با رنگ کروم، تکنولوژی تشخیص صدا و اتصال 4G و وای فای اشاره کنیم.

جیلی برای بین یو دو پیشرانهٔ مختلف را در نظر گرفته است. پیشرانهٔ اول یک نمونهٔ 1 لیتری توربو با 135 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور است که این نیروی این موتور توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی انتقال پیدا می‌کند. این پیشرانه در هر صد کیلومتر 5.3 لیتر سوخت مصرف می‌کند. موتور دوم اما که به‌طور مشترک با ولوو توسعه پیدا کرده، از نوع 1.5 لیتری توربوشارژ است که 175 اسب بخار قدرت و 255 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال این نیرو هم یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه در نظر گرفته شده است. بین یو با این موتور ظرف 7.9 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و در هر صد کیلومتر به‌طور متوسط 6.1 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

جیلی Bin Yue به تکنولوژی رانندگی خودکار سطح 2 مجهز شده که از رادارهای با دقت میلی متر و دوربین‌های باکیفیت استفاده می‌کند. به این ترتیب این خودرو چینی تا حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت امکان در نظر گرفتن وسایل نقلیه و ینز تغییر خط حرکت را دارد. سیستم پارک خودکار، ترمز اضطراری خودکار با امکان تشخیص عابرین پیاده و نیز هشدار نقاط کور از دیگر ویژگی‌های ایمنی جیلی Bin Yue هستند.
advertising