خودرو اچ 30 کراس ایرانخودرو موفق به کسب سه ستاره کیفی در ارتقا کیفیت شد

خودرواخبار

- 97/08/15
خودرو اچ 30 کراس ایرانخودرو موفق به کسب سه ستاره کیفی در ارتقا کیفیت شددر ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در مهرماه که از سوی شرکت بازرشی کیفیت واستاندارد ایران خودرو اچ 30 کراس موفق به کسب سه ستاره کیفی در ارتقا کیفیت شد بر اساس این گزارش، در حال حاضر در تمامی محصولات سواری و تجاری گروه صنعتی ایران خودرو دارای دو ستاره کیفیت و بالاتر از دو ستاره هستند و محصول تک ستاره در سبد محصولات ایران خودرو وجود ندارد.
این نتیجه حاصل برنامه ها و پروژه های بهبود کیفیت تعریف شده در سطح گروه صنعتی ایران خودرو است که با همت و تلاش مدیران و کارکنان شرکت ایران خودرو و پشتیبانی حوزه های تولید، ساپکو، کیفیت و مهندسی کسب شده است.
خودرو اچ 30 کراس ایرانخودرو موفق به کسب سه ستاره کیفی در ارتقا کیفیت شد
در بخش ایمنی این خودرو از ترمزهای ABS ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو تحت عنوان EBD استفاده کرده‌اند. تعداد کیسه‌های هوای این خودرو ۴ عدد است؛ این کیسه‌های هوا در مقابل راننده، سرنشین جلو و بخش جانبی خودرو نصب‌ شده‌اند یکی از نقاط ضعف مهم این خودرو کسب تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه‌ی CNCAP است با توجه به تیراژ انبوه این خودرو در سال‌های آینده و توسعه‌ی این خودرو در روزگاری که حتی بسیاری از خودروهای چینی نیز ۵ ستاره‌ی ایمنی از موسسه‌ی CNCAP دارند، کمی نا‌امیدکننده به نظر می‌رسد.
همچنین گزارش نتایج ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در مهر ماه سال جاری، موید صدرنشینی پژو 2008 در لیست خودروهای بالای 100 میلیون تومان و صدر نشینی محصولات 207 اتومات، همچنین محصولات تندر ایران خودرو در رده بندی بخش بندی قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان است.
advertising