نیسان جدید کیکس 2019 معرفی شد

خودرواسپرت

- 97/09/09
نیسان جدید کیکس 2019 معرفی شدنیسان که از کراس اوور جدید کیکس برای خودروی جایگزین نیسان جوک رونمایی کرده بود اکنون مدل 2019 خود را عرضه کرده است کیکس به لطف قیمت مناسب، امکان شخصی سازی بالا و نیز امکانات استاندارد فراوان اکنون تبدیل به پرفروش‌ترین محصول نیسان شده است. نیسان قیمت و مشخصات مربوط به مدل 2019 از کیکس را اعلام کرده و باید گفت همچنان با یک خودرو عالی با قیمتی مناسب روبه‌رو هستیم.
نیسان جدید کیکس 2019 معرفی شد
در داخل کابین نیسان کیکس 2019ویژگی‌هایی چون صفحه آمپر دیجیتالی 7 اینچی، سیستم اطلاعات و سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شده که به صورت استاندارد در تمامی تریم‌ها وجود دارند. در تریم SR پکیج پریمیوم یک سیستم صوتی حرفه‌ای Bose در نظر گرفته شده که ویژگی‌های جالبی دارد از جمله یک جفت اسپیکر 2.5 اینچی که در پشت سری صندلی راننده تعبیه شده‌اند. از دیگر امکانات موجود در این تریم می‌توانیم به دید 360 درجه، ترمز اضطراری خودکار (موجود در همه تریم‌ها)، 7 ایربگ و دوربین دید عقب اشاره کنیم

هر مدل از این خودرو به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر با قابلیت تولید 125 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر مجهز خواهند شد و با یک سامانه انتقال قدرت "اکس ترونیک" همخوانی دارند. این خودرو مانند تویوتا CH-R به صورت انحصاری با قابلیت محرک چرخ های جلو ارائه خواهد شد.

نیسان کیکس 2019به صورت استاندارد به چراغ‌های جلو LED مجهز شده است. کراس اوور نیسان با 7 انتخاب برای رنگ بدنه قابل خریداری است به علاوه اینکه 5 رنگ ترکیبی هم برای بدنه در دسترس است. سه مورد از این ترکیب‌ها به این شکل است که سقف رنگ مشکی با بدنه سفید، نارنجی و قرمز دارد یا سقف نارنجی و بدنه خاکستری است و یا اینکه سقف سفید با بدنه آبی رنگ ترکیب می‌شود.
advertising