بررسی تغییرات نیسان قشقایی 2019

خودرولوکس

- 97/09/09
بررسی تغییرات نیسان قشقایی 2019نسل دوم نیسان قشقایی از سال 2013در بازار حضور دارد. نیسان با وجود موفقیت قشقایی تصمیم گرفته تا مدلی فیس لیفت از این کراس‌اور محبوب را برای سال 2019 روانه بازار کند. نیسان قشقایی عنوان پر فروش‌ترین کراس‌اوور کامپکت جهان را در اختیار دارد. این خودرو برای سال 2019 بهینه‌سازی شده است.مدل فیس لیفت شده تغییرات زیادی به خود دیده که مهم‌ترین آن‌ها را باید استفاده از پیشرانه‌ی جدید 1.3 لیتری توربوشارژردار دانست.
بررسی تغییرات نیسان قشقایی 2019
شرکت نیسان مجموعه مدل‌های مدل پرفروش قشقایی را با یک پیشرانه توربو دیزل، یک گیربکس دو کلاچه اتومات جدید و بسیار تکنولوژی و تجهیزات به روزرسانی کرده است این موتور توربو 1.3 لیتری بنزینی جدید که با همکاری دایملر طراحی و تولید شده را می‌توانید در خودروهای دیگری مانند مرسدس A کلاس یافت و قرار است جایگزین موتورهای 1.2 و 1.6 لیتری بنزینی قبلی این خودرو شود. زیر کاپوت نیسان قشقایی جدید این پیشرانه بنزینی با دو خروجی مختلف 138 و 158 اسب بخاری ارائه خواهد شد هر دو نسخه این موتور جدید 1.3 لیتری قشقایی به صورت استاندارد به یک گیربکس شش دنده دستی و سیستم دیفرانسیل جلو متصل خواهند شد. البته آپشن گیربکس هفت دنده دو کلاچه اتومات فقط در نسخه مجهز به موتور 158 اسب بخاری نیز ارائه شده است.

نیسان قشقایی 2019 در بخش امکانات با تجهیزاتی همچون سیستم کمکی رانندگی پروپایلوت و نیسان Safety Shield 360 قابل خرید است. مدل های SL به صورت استاندارد به این امکانات مجهزند و در مدل های SV هم می توان این تجهیزات را سفارش داد. سیستم پروپایلوت نیسان، یک سیستم کمکی رانندگی است که می‌ تواند در برخی مسیرهای همانند بزرگراه ها کنترل خودرو را بر عهده بگیرد

سایر آپشن هایی که برای نیسان قشقایی 2019 قابل سفارش هستند شامل دوربین 360 درجه، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط و سیستم رانندگی بین خطوط هوشمند هستند
نیسان قشقایی خودروی راحت و جاداری است که فضای صندوق مناسبی دارد، به همین دلیل پیش بینی می‌شود که مدل فیس لیفت 2019 این کراس‌اور ژاپنی همچنان بتواند جایگاه خود را به عنوان یکی از پر فروش‌ترین خودروهای بازار جهانی حفظ کند. این خودرو با قیمت پایه 23هزار دلار فروخته خواهد شد.
advertising