مزدا CX-5 مدل 2019 با ظاهری جدید رونمایی شد

خودرواخبار

- 97/08/21
مزدا CX-5 مدل 2019 با ظاهری جدید رونمایی شدمزدا سرانجام از CX-5 های مدل 2019 خود در نمایشگاه خودرویی سیاتل رونمایی کرد.
موتوری که بر روی این خودرو قرار دارد یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری توربویی سفارش داد که قدرت و گشتاور آن به ترتیب برابر با 250 اسب بخار و 419 نیوتون متر است . این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.
مزدا CX-5 مدل 2019 با ظاهری جدید رونمایی شد
مدل‌های CX-5 2019 به سیستم کنترل هدایت گشتاوری جدیدی مجهز شده‌اند که باعث می‌شود فرمان دقت بیشتری داشته باشد. این دقت و پایداری بیشتر با استفاده از تغییرات کوچک در خروجی پیشرانه و انتقال وزن به لاستیک‌های جلو در زمان چرخش فرمان میسر شده است. در سیستم قبلی هم همینگونه بود اما در سیستم جدید شاهد بهبود پاسخ فرمان هستیم که آن‌هم به مدد اعمال ترمز روی بخش بیرونی چرخ به وجود آمده است. این سیستم کاملاً الکترونیکی بوده و بنا به گفته‌ی مزدا باعث بهبود پایداری و همچنین افزایش اعتمادبه‌نفس راننده می‌شود.

CX-5 2019 هم‌اکنون تریم جدید سیگنیچر را ارائه می‌کند که از مدل تاپ CX-9 الهام گرفته است. این کراس اوور از تجهیزات مناسبی سود می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به پوشش ناپای قهوه‌ای، تریم چوب با عناصر کروم ساتین، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده و غربیلک فرمان گرم شونده با دوخت منحصربه‌فرد اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، رانندگان شاهد وجود هدآپ دیسپلی، نورپردازی زیبای کابین، سیستم صوتی Bose با 10 بلندگو و دید 360 درجه با حسگرهای پارک جلو و عقب خواهند بود.

در مدل استاندارد کابین آن از سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روز شده با امکان حمایت از اندروید اتو و اپل کارپلی سود می‌برد. مشتریان همچنین شاهد چندین آپشن جدید از جمله صندلی‌های جلوی تهویه دار و اشتراک سه‌ساله سیستم SiriusXM و تراول لینک خواهند بود.
advertising