تصاویر جدید از نیسان مورانو 2019

خودرواخبار

- 97/09/06
تصاویر جدید از نیسان مورانو 2019کمپانی نیسان به زودی از موارانو 2019 رونمایی می کند تصاویری در حال تست های پایانی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان از بروزرسانی این شاسی بلند نیسان حکایت دارد
تصاویر جدید از نیسان مورانو 2019
بزرگترین تغییر مورانو این است که قسمت جلویی آن اصلاح شده و با ظاهر جذاب‌تر در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کند. محیط پیرامونی آن تحول یافته و به همین دلیل تفاوت نمای روبه‌رویی محسوس‌ به نظر می‌رسد.پنجره مشبک V شکل هنوز آشکار است اما به نظر می‌رسد دارای یک محفظه متفاوت باشد. به نظر می‌رسد طراحی جدید این خودرو از برخی از جزئیات کوچک مدل‌های اخیر نیسان، به خصوص آخرین ماکسیما استفاده کرده است. پنل جلو پایینی آن نیز مشابه شکل فعلی است، اما با این تفاوت که یک قطعه عمودی در مرکز آن وجود دارد.

کمپانی سارنده تمامی مورانوهای پایه استاندارد را به ترمز اضطراری خودکار، سامانه هشدار برخورد از جلو مجهز کرده است. سیستم هشدار دهنده نقاط کور و حرکت روبه عقب ترافیکی در تریم SV و کنترل کروز هوشمند در مدل‌های برجسته SL و SV دیده می‌شوند.

گمان می رود تغییراتی نیز در کابین این خودرو اعمال شود در حالی که برخی به روز رسانی های تکنولوژی در آن شامل تکنولوژی ایمنی راننده ProPilot Assist نیسان و سیستم سرگرمی نوین خواهد بود
کمپانی سازنده تمامی مورانوهای پایه استاندارد را به ترمز اضطراری خودکار، سامانه هشدار برخورد از جلو مجهز کرده است. سیستم هشدار دهنده نقاط کور و حرکت روبه عقب ترافیکی در تریم SV و کنترل کروز هوشمند در مدل‌های برجسته SL و SV دیده می‌شوند.
advertising