کیا سورنتو 2019 فیس لیفت عرضه می شود

خودرولوکس

- 97/09/07
کیا سورنتو 2019 فیس لیفت عرضه می شودسورنتو را می توان به عنوان یکی از شاسی بلندهای درشت هیکل کیا نام برد که از سال 2002 روی خط تولید قرار گرفته است. تا کنون 3 نسل از این شاسی بلند غول پیکر کیا ، طراحی و تولید شده است و اتفاقا هر 3 نسل این شاسی بلند کره ای در بازار خودرو ایران عرضه گردیده است اما کیا نسل جدید وفیس لیفت مدل 2019 را وارد بازار می کند این نمونه در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات کوچکی را در بخش طراحی تجربه کرده است. بیشترین تغییرات صورت گرفته در این خودرو مربوط به بخش فنی آن است. در حال حاضر خودروهای سورنتو و اپتیما در ایالت جورجیا آمریکا تولید می‌شوند
کیا سورنتو 2019 فیس لیفت عرضه می شود
بیشترین تغییرات صورت گرفته در طراحی ظاهری این خودرو مربوط به سپر و جلو عقب آن است. این بخش از خودرو در مقایسه با نسخه قبلی طراحی جذاب‌تری دارد میتوان به استفاده از چراغ‌ های تمام LED در قسمت جلو، تغییر در نحوه‌ ی نوردهی چراغ‌ های عقب و به کارگیری مه ‌شکن‌ های LED‌ جدید با ظاهری نازک ‌تر اشاره کرد.

کیا سورنتو مدل 2019 از پیشرانه‌ 2.4 لیتری 4 سیلندر خطی برخوردار است که معادل 185 اسب بخار قدرت تولید دارد که توسط جعبه ‌دنده‌ ی 6 سرعته اتوماتیک به محور خودرو منتقل می‌ کند. نسخه ‌ی قوی ‌تر سورنتو 2019 به پیشرانه‌ ی 3.3 لیتری 6 سیلندر با قدرت 290 اسب بخار مجهز شد است که این نیروی زیاد همانند خودروی کیا کادنزا، توسط جعبه ‌‌دنده‌ی 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ ها انتقال می ‌یابد.

سورنتو 2019 در تمامی نسخه‌ هایش مجهز به سیستم های امنیتی پیشرفته ای همچون سیستم هشدار تصادف از روبرو، ترمز اضطراری و کروزکنترل تطبیقی می باشد. همچنین این شاسی بلند زیبای کیا به کمک رادار بین خطوط همواره در مسیر مستقیم حرکت می‌ کند و در صورت انحراف ناگهانی خودرو، با هشدار و ارسال علائم راننده را از این موضوع آگاه می‌ سازد.نسخه‌ های 4 چرخ محرک سورنتو 2019 به سیستم قفل هر دو محور و چرخ‌ ها مجهز می باشد که از این رو میزان توزیع نیرو به تمام چرخ‌ های محور جلو و عقب متناسب با شرایط رانندگی تغییر می کنند و با تأمین میزان گشتاور بهینه، آٰرام ‌ترین نوع رانندگی با حداقل میزان انحراف را برای سرنشینان به همراه دارد.

در فول ترین مدل سورنتو 2019 تریم SXL از تجهیزات مناسبی بهره می‌برد و در آن از یک موتور 6 سیلندر استفاده شده است. این موتور 6 سیلندر حجمی برابر با 3.3 لیتر داشته و می‌تواند 290 اسب بخار قدرت و 341 نیوتون متر گشتاور تولید کند. قدرت تولیدی توسط این موتور به وسیله یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو و یا تمامی چرخ‌های این خودرو منتقل می‌شود.
مدل تمام فول SXL دارای چراغ‌ها و مه شکن‌های تمام LED بوده و تجهیزات اضافی آن می‌توان به شارژر بی‌سیم گوشی، سیستم ناوبری، سیستم صوتی مرغوب و صندلی‌های جلوی برقی با تنظیمات بیشتر اشاره کرد. بهای نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک سورنتو SX به ترتیب برابر با 39990و 41790دلار می‌باشد. چراغ‌های جلوی LED با نوربالا و نورپایین خودکار نیز دیگر ویژگی متمایز این نسخه می‌باشد.
advertising