تویوتا GT86 با تیونینگ راکت بانی معرفی شد

خودرواسپرت

- 97/10/27
تویوتا GT86 با تیونینگ راکت بانی معرفی شدتیونر ژاپنی راکت بانی (Rocket Bunny) جدیدترین کیت‌ بدنه‌ی خود را معرفی کرده است. این کیت جدید برای کوپه‌ی ارزان‌قیمت و اسپرت تویوتا، یعنی مدل GT86، ساخته شده است. این کیت پهن‌بدنه‌ عرض خودرو را بیشتر و ظاهرش را بسیار جذاب‌تر نشان می‌دهد و باعث می‌شود تویوتا GT86 همانند ستاره‌ای در نمایشگاه خودروهای تیونینگ‌شده‌ی SEMA بدرخشد. شایان ذکر است این نمایشگاه چندی پیش در شهر لاس‌وگاس آمریکا برگزار شده بود.
تویوتا GT86 با تیونینگ راکت بانی معرفی شد
درون سپر جلو چراغهای LED ساخت Greddy دیده می‌شود و نصب اسپلیتر فیبرکربنی APR، چهره این کوپه دوست داشتنی را تهاجمی‌تر کرده است. به جای کاپوت استاندارد، یک کاپوت فیبرکربنی با خروجی هوا برای این خودرو نصب شده است.در قسمت عقب شاهد نصب یک دیفیوزر بزرگ هستیم. علاوه بر آنها ترکیب اسپویلر بزرگ و بال بزرگ عقب قطعا نیروی رو به پایین زیادی را برای این خودرو در سرعت‌های بالا تولید خواهد کرد. رینگ‌های 19 اینچی این خودرو در جلو دارای عرض 9.5 اینچ و در عقب دارای عرض 11 اینچ هستند که کاپ‌های فیبرکربنی میان آنها در کنار والوهای STI، باعث زیبایی دوچندانشان شده است.

شاید باتوجه‌به مشخصات ظاهری این‌چنینی فکر کنید حتما پیشرانه‌ی قدرتمندی نیز درون کاپوت این مدل نصب شده باشد؛ اما راکت بانی، تنها به سیستم اگزوز اسپرت Greddy و ورودی‌های هوای اچ‌کا‌اس (HKS) اکتفا کرده است. تغییرات اعمال‌شده در GT86 بیشتر همانند خودروهای مسابقه‌ای هستند. برای مثال، به درپوش فیبرکربنی فیوزها و لوله‌های سوخت آبی‌رنگ می‌توان اشاره کرد.مجموعه‌ای از چراغ‌های LED نیز درون کاپوت کار گذاشته شده‌اند که محفظه‌ی موتور را روشن می‌کنند. در این خودرو، برای خنک‌کردن پیشرانه از سیستم‌ خنک‌کننده‌ی روغن موتور ساخت Cusso بهره گرفته‌اند. این شرکت تأمین‌کننده‌ی قسمت‌های دیگری همچون کمک‌فنرها، دیفرانسیل، میل موج‌گیر عقب، ستون فرمان تقویت‌شده و تعلیق جلو نیز برای این خودرو بوده است.

تصویری از داخل کابین این تویوتا GT86 منتشر نشده است؛ اما راننده و سرنشین می‌توانند از صندلی‌های اسپرت با روکش جیر و دوخت قرمز لذت ببرند. بیشتر بخش‌های کابین این خودرو نیز از آلومینیوم و فیبرکربن ساخته شده‌اند و در بخش‌هایی همانند روی داشبورد و دور بلندگوها و قسمت پد زانو می‌توان استفاده از چرم آلکانترا را مشاهده کرد. نورپردازی کابین نیز به چراغ‌های LED محول شده است.
advertising