بررسی مرسدس بنز AMG C63 کوپه با تیونینگ منصوری

خودرواسپرت

- 97/09/27
بررسی مرسدس بنز AMG C63 کوپه با تیونینگ منصوریشرکت تیونینگ مطرح ایرانی الاصل منصوری که دفتر مرکزی و همچنین شرکت آن در کشور آلمان واقع شده است شرکت تیونینگ آلمانی منصوری، بار دیگر فرمول منحصربه‌فرد خود، تیونینگ ظاهری و فنی قدرتمندترین خودروهای بازار جهانی را تکرار کرده است. جدیدترین محصول منصوری مرسدس‌بنز AMG C63 است که حالا با 650اسب بخار قدرت همراه شده.
بررسی مرسدس بنز AMG C63 کوپه با تیونینگ منصوری
فارغ از طراحی ظاهری و تغییرات بسیار خوب منصوری در این بخش که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در تصاویر شاهد باشید، فرصتی خواهیم داشت تا مروری کلی بر روی بخش فنی و تغییرات این قسمت داشته باشد. در زیر کاپوت این خودرو به صورت استاندارد، شرکت سازنده از موتور 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر استفاده کرده است که با تقویت‌های صورت گرفته از سوی AMG می‌تواند خروجی قدرت 469 اسب بخاری در نسخه کوپه داشته باشد، اما حالا با دریافت یک بسته تقویتی از سوی "منصوری" خروجی قدرت آن یک جهش قابل توجه داشته و به مرز 650 اسب بخار رسیده است که در ادامه با هدایت این نیرو و همچنین گشتاور 850 نیوتن متری به سمت چرخ‌ها، می‌توان به حداکثر سرعت 310 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد.

پس از تغییرات فنی، منصوری به سراغ بدنه و تزئینات اختصاصی خود رفته است. کیت بدنه‌ی منصوری برای مرسدس AMG C63 شامل اسپلیتر و اسپویلر جلو، آینه‌های جانبی فیبر کربن، رکاب‌های جدید، اسپویلر سقفی، اسپویلر کوچک عقب، دیفیوزر فیبر کربن و سراگزوزهای جدید از جنس فولاد ضد زنگ می‌شود. کمک‌فنرهای جدید منصوری ارتفاع کلی C63 را 30 میلی‌متر کمتر کرده‌اند تا کوپه‌ی مرسدس با رینگ‌های جدید و فوق‌سبک 20 اینچی M5 مخصوص این برند و تایرهای پهن‌تر، نمای جذاب‌تری داشته باشد.

پکیج تیونینگ منصوری فقط شامل کیت بدنه نیست و کابین مرسدس C63 هم دستخوش تغییر شده است. به انتخاب مشتری امکان نصب انواع روکش‌های چرم، آلکانترا و تزئینات چوب و فیبر کربن، پدال‌های آلومینیومی، پلاک‌ درها و کفپوش‌های زیبا با دوخت‌های متفاوت وجود دارد. به‌جرئت می‌توان گفت که جدیدترین محصول منصوری، در برابر دیگر پکیج‌های تیونینگ این شرکت، نمای متمدن‌تری دارد و چندان جلب توجه نمی‌کند. همانند پکیج‌های سفارشی گذشته این شرکت، قیمت پایه‌ آن مشخص نشده اس
advertising