مرسدس بنز A250 با تیونینگ برابوس معرفی شد

خودرواخبار

- 97/09/23
مرسدس بنز A250 با تیونینگ برابوس معرفی شدتیونر آلمانی برابوس در جدیدترین پروژه‌ی تیونینگ خود از نسخه‌ی ارتقایافته‌ی هاچ‌بک مرسدس بنز A250 رونمایی کرد برابوس را می‌توان نخستین تیونری دانست که به سراغ مرسدس بنز A250 رفته و آن را تقویت کرده است. مهندسین برابوس تصمیم گرفته‌اند تا بر روی A250 کار کنند در حالی که نسخه‌های قدرتمند دیگری چون A35 و یا A45 که در آینده عرضه می‌شود هم قابل بررسی بودند.
مرسدس بنز A250 با تیونینگ برابوس معرفی شد
پیشرانه‌ی 2 لیتری مجهز به توربوشارژر که توسط مرسدس ساخته شده است، با افزایش 46اسب‌بخاری و 80 نیوتن‌متری همراه می‌شود؛ بنابراین این پیشرانه‌ی چهار سیلندر به 267اسب بخار قدرت و 430 نیوتن‌متر گشتاور دست می‌یابد. با کمک کیت عملکردی PowerXtra B 25 S، مرسدس بنز کلاس A می‌تواند در زمان 5.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتربرساعت برسد. همچنین بیشینه‌ی سرعت این هاچ‌بک با سیستم محدودکننده‌ی الکترونیکی به 250 کیلومتربرساعت می‌رسد.

تغییرات اعمال شده بر روی مرسدس بنز A250 به ویژگی‌های فنی محدود نمی‌شود بلکه تغییرات ظاهری را هم شامل می‌شود. از جمله این تغییرات می‌توانیم به چرخ‌های 20 اینچی و باله عقب متصل به سقف اشاره کنیم. همچنین در نمای عقب 4 خروجی اگزوز و سیستم اگزوز ساخته شده با فولاد ضد زنگ دیده می‌شود.

تقریباً همانند تمام پروژه‌های تیونینگ خودرو توسط برابوس، فضای داخل کابین نیز کاملاً با تغییر همراه است. تجهیزات داخلی با چرم و آلکانترا، همراه‌با صفحات فولاد ضدزنگ براق، پدال‌های آلومینیومی و حتی پادری مخمل از جمله سایر گزینه‌های برابوس برای فضای داخلی هاچ‌بک مرسدس بنز کلاس A هستند
advertising