معرفی سدان قدرتمند تویوتا مارک ایکس GRMN

خودرولوکس

- 97/10/22
معرفی سدان قدرتمند تویوتا مارک ایکس GRMNتویوتا در اتو سالن توکیو محصول جدید مارک ایکس GRMN خود را معرفی کرد این سدان قدرتمند شاید در نگاه اولیه حس عملکرد بالا را به بیننده القا نکند ولی مارک X GRMN قدرت زیادی را در خود گنجانده و آن را به وسیله جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند. این خودرو براساس Mark X 350 RDS ساخته می‌شود و مدل GRMN با سپر جلوی تهاجمی و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر عرضه خواهد شد. این مدل همچنین از جلوپنجره مشبک مینیمالیستی، رینگ‌های آلیاژی آلومینیومی ۱۹ اینچی BBS و قطعات تزئینی سیاه بهره می‌برد.
معرفی سدان قدرتمند تویوتا مارک ایکس GRMN
ظاهر طراحی اسپرت تویوتا مارک ایکس GRMN در عقب نیز همچنان ادامه دارد، زیرا در مدل جدید از سپر عقب با دریچه هوا و سیستم اگزوز اسپرت با چهار خروجی استفاده شده است که بین دیفیوزر تقسیم می‌شود. دیگر ویژگی‌های ظاهری شامل اسپویلر عقب و سیستم ترمز پیشرفته با کالیپر سفید و لوگوی GR است.تویوتا این امکان را در اختیار خریداران قرار داده تا با پرداخت هزینه بیشتر، فیبر کربن پلاستیک را برای خودرو خود سفارش دهند که به میزان 10 کیلوگرم از وزن خودرو کم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های خودرو می‌توانیم به چرخ‌های 19 اینچی و لاستیک‌های 235/40 R19 در جلو و 255/35 R19 در عقب اشاره کنیم.

تویوتا مارک X به موتور آشنای 3.5 لیتری 6 سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که توانایی تولید 313 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور را دارد. تیونینگ اختصاصی برای سیستم تعلیق جلو و عقب، عملکرد خودرو را جذاب‌تر هم کرده و ویژگی‌هایی چون فرمان برقی و سیستم کنترل پایداری هم در آن دیده می‌شود.

در داخل کابین، صندلی‌های جلوی اسپرت انحصاری با چرم جیر و غربیلک فرمان چرمی با آرم GR توجه سرنشینان را به خود جلب می‌کند. از جمله سایر نکات برجسته در فضای داخل کابین می‌توان به قطعات تزئینی فیبر کربن، پدال‌های آلیاژی و طرح رنگ سیاه پیانو اشاره کرد.تویوتا اعلام کرده که تنها 350 نسخه از مارک X GRMN به تولید خواهد رساند. قیمت این خودرو معادل 47 هزار و 370 دلار است.
advertising