رولزرویس لوکس روسی به نام آئوروس سنات

خودرولوکس

- 97/09/02
رولزرویس لوکس روسی به نام آئوروس سناتخودرویی که پوتین رئیس جمهور روسیه برای تشریفات استفاده می کند جایگزین خودرو مرسدس بنز کلاس اس است که قبلا استفاده می کرد که اکنون و بعد از چند سال، تلاش برای ساخت خودرویی روسی، نتیجه داده و "آئوروس سنات" معرفی شده است.این شرکت روسی در نظر دارد که نسخه کوچکتر این مدل را در اختیار علاقه مندان بگذارد اما در امریکا این امکان وجود ندارد که کسی از کادیلاک ترامپ داشته باشد
رولزرویس لوکس روسی به نام آئوروس سنات
این سدان از ژانویه سال 2019 وارد پروسه فروش خواهد شد و انتظار می‌رود در اولین سال تولید حدود 150 دستگاه از آن به فروش رود. اگرچه سنات بدواً مختص بازار روسیه بوده اما اوروس تلاش دارد خودروی چهار درب خود را نهایتاً در سایر کشورها نیز عرضه کند. هدف نهایی این شرکت فروش 10 هزار خودرو در سال است.

طراحی بیرونی Aurus Senat، شباهت بسیاری به محصولات رولزرویس دارد. این شباهت به گونه‌ای است که در برخورد با آئوروس سنات، در نمای بیرونی امکان این که شما آن را با فانتوم یا گوست اشتباه بگیرید، بسیار بالا است. در نمای روبرو، چراغ‌ها و جلو پنجره، کاملا کپی شده است. در نمای کناری، با طراحی کاملا شبیه به مدل گوست مواجه‌ایم. اما در نمای پشتی و قسمت چراغ‌ها، پای برندی دیگر برای کپی برداری به طراحی باز شده است، چراکه شباهت زیادی با بنتلی کانتیننتال دارد.در مجموع می‌توان طراحی کلی بیرون Aurus Senat را خوب ارزیابی کرد. طول کلی نسخه‌ی استاندارد 5360 میلی‌متر است و فاصله‌ی محوری نیز 3300 میلی‌متر است. برای مقایسه می‌توان به مشخصات رولزرویس فانتوم اشاره کرد که طول 5762 میلی‌متر و فاصله‌ی محوری 3552 میلی‌متر دارد.

آئوروس، از ترکیب یک پیشرانه‌ی بنزینی و یک موتور برقی استفاده می‌کند. موتور بنزینی 4.4 لیتری توئین توربو به کمک موتور الکتریکی در مجموع می‌تواند 598 اسب‌بخار قدرت در اختیار قرار دهد که از طریق یک گیربکس 9 سرعته‌ی اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد. زمان سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت نیز کمتر از ۶ ثانیه است.

داخل کابین سنات فضایی لوکس وجود داشته و ترکیبی از چرم و چوب و تریم فلز پولیش خورده را شاهد هستیم. کابین این خودرو با استفاده از پشت آمپرهای دیجیتال و صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی مشابه محصولات مرسدس بنز می‌باشد. همچنین سطح وسیعی از سیستم‌های کمک‌راننده شامل کروز کنترل تطبیق‌پذیر، پایش نقاط کور، ترمز اضطراری خودکار، پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده و تشخیص علائم جاده‌ای در سنات وجود دارند.
advertising