لینکلن نخستین محصول پلاگین هیبریدی خود اوییتور را معرفی کرد

خودرولوکس

- 97/09/10
لینکلن نخستین محصول پلاگین هیبریدی خود اوییتور را معرفی کرددر نمایشگاه خودرو لس آنجلس خودروهای جدید زیادی دیده میشود ام بعضی از این خودرو ها زیبایی وجذابیت خاصی دارند که برای همگان چشم نواز است یکی از این خودرو ها محصول جدید پلاگین هیبریدی لینکلن به نام اوییتور است خودرویی که مسلماً یکی از زیباترین تولیدات لینکلن طی سال‌های اخیر است. شاسی‌بلند چشم‌نوازی که طراحی پیچیده آن حس و حال نسخه مفهومی همین خودرو را که ابتدای امسال رونمایی شد را القا می‌کند. لینکلن امیدوار است با این خودرو در مقابل رقبای قدرتمند خود مانند آئودی Q7، ب‌ام‌و X5، مرسدس‌بنز GLE و ولوو XC90 عرض‌اندام کند
لینکلن نخستین محصول پلاگین هیبریدی خود اوییتور را معرفی کرد
روی داشبورد اوییتور به‌جای استفاده از پنل‌های چوبی، از آلومینیوم استفاده شده است. تزیینات کابین کیفیت پرداخت بالایی دارد که به‌لطف استفاده از فناوری ماشین‌کاری به‌دست آمده است؛ دیدن این پنل‌ها حس هواپیماهای قدیمی را به بیننده منتقل می‌کند.صندلی‌های راحت مدل Aviator، قابلیت تنظیم برقی در 30جهت را دارند و به ماساژور نیز مجهز شده‌اند. اگر به الگوی دوخت روی چرم صندلی‌ها دقت کنید، همانند چیدمان چراغ‌های روی باند فرود هستند. در تمامی قسمت‌های کابین استفاده از با کیفیت‌ترین چرم به چشم می‌خورد و تم مشکی کابین در انتقال حس هوانوردی، تاثیر به‌سزایی دارد.با وجود طراحی کلاسیک کابین، اوییتور، خودرویی مدرن و پیشرفته بوده و از کابینی دیجیتال برخوردار است. اوییتور به‌جای نمایشگرهای آنالوگ معمول، از یک نمایشگر رنگی 12.3 اینچی در کنار سیستم HUD در مقابل راننده استفاده کرده است.

برای این خودرو از یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر V شکل دو توربو با 400اسب‌بخار نیرو استفاده شده است. نکته حیرت‌انگیز درباره این لینکلن آن است که جعبه‌دنده آن 10 سرعته اتوماتیک است. علاوه‌بر نسخه بنزینی، پیشرانه پلاگین هیبریدی هم برای آن قابل سفارش خواهد بود. که در این صورت شاسی‌بلند لوکس لینکلن 450 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 815 نیوتن‌متر گشتاور خواهد داشت.

در بخش طراحی خارجی حتما شما نیز متوجه خواهید شد که چراغ‌ها در مقایسه با سایز کلی بدنه، کمی کوچک هستند؛ در عوض لینکلن این مورد را با یک جلوپنجره‌ی بسیار بزرگ جبران کرده است. چراغ‌های Aviator از نوع LED هستند و دید بسیار خوبی را در تمامی سرعت‌ها فراهم می‌کنند. لینکلن اوییتور برای ایمنی بیشتر در شب به سیستم دید در شب Night Vision هم مجهز شده که می‌تواند در شب، عابران و حیوانات را هم تشخیص دهد.

اوییتور، اولین خودروی لینکلن در کلاس خودروهای Plug-in هیبریدی محسوب می‌شود و همین مورد، اهمیت این خودرو را بالا می‌برد. لینکلن یک اپلیکیشن موبایلی با نام Lincoln Way هم طراحی کرده است که می‌تواند خودرو را به گوشی هوشمند متصل کند. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توان بسیاری از بخش‌های خودرو همانند قفل درها، باز و بسته شدن صندوق عقب و روشن و خاموش کردن موتور را کنترل کرد.
advertising