معرفی شاسی بلند برلیانس V6

خودرولوکس

- 97/09/19
معرفی شاسی بلند برلیانس V6برلیانس V6 شاسی بلند شرکت برلیانس است که با همکاری بی ام و طراحی شده است برلیانس V6 از نظر طراحی واقعاً زیبا بوده و احتمالاً زیباترین خودروی تاریخ این برند لقب می‌گیرد شعار برلیانس برای این خودرو که پیشرو بودن در عصر هوشمند است واقعاً ادعای برجسته‌ای بوده و موضوع جالب‌توجه اینکه این برند از نام چینی Zhonghua با نوشتاری انگلیسی بهره برده است. برلیانس معمولاً از نام انگلیسی خود استفاده می‌کند.بیش از 200 کارمند شرکت بی ام و از طراحی گرفته تا تولید این خودرو، در امور مختلف به برلیانس برای ساخت این مدل میان سایز کمک کرده‌اند. لازم به ذکر است که برلیانس وظیفه‌ی تولید برخی از محصولات این برند آلمانی برای بازار چین را نیز بر عهده دارد.
معرفی شاسی بلند برلیانس V6
این خودرو شاسی بلند 5 نفره در اصل یک مدل پایین‌تر از خودرو 6 نفره برلیانس V7 خواهد بود. زیر کاپوت آن یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو با توان تولید 150 اسب بخار انرژی تعبیه شده است که توسط سه گیربکس متفاوت به چرخ‌ها منتقل می‌شود که در جای خود جالب توجه است. این سه گیربکس شامل مدل‌های 6 سرعته دستی، 6 سرعته اتوماتیک و 7 سرعته دو کلاچه می‌شوند. به گفته‌ی کمپانی سازنده، خودرو شاسی بلند برلیانس V6 با کمک‌های غول خودروساز آلمانی، شرکت بی ام و توسعه پیدا کرده است.

در داخل کابین شاهد صفحه لمسی بزرگ تسلا مانند، پشت آمپرهای آنالوگ با صفحه TFT بین آن‌ها بوده و همچنین فرمانی اسپورت و D شکل را می‌بینیم. سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو از سیستم‌عاملی بنام BriAir استفاده می‌کند.برلیانس گفته سیستم تشخیص صوتی BriAir می‌تواند 20 لهجه گوناگون چینی را تشخیص دهد. لهجه‌های زیادی در زبان چینی وجود داشته و رانندگان معمولاً برای استفاده از سیستم‌ها باید لهجه اصیل ماندارینی داشته باشند. به نظر می‌رسد برلیانس راهکاری برای این مشکل پیدا کرده است.

در نمای جلویی ما شاهد حضور یک جلوپنجره کرومی، به سبک دیگر محصولات برلیانس هستیم که این بار بزر‌گتر شده و دارای فاصله‌ی کوچکی از سپر است. در نمای بغلی، گلگیرهایی نسبتا عضلانی دیده می‌شوند که محافظ‌های باریک پلاستیکی مشکی رنگی به دور آن‌ها گشته است. علاوه بر این، نمای پشتی خودرو نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد که دو چراغ با طراحی مدرن نیز بر روی آن تعبیه شده است.
advertising