بررسی مشخصات شاسی بلند چینی جک S7

خودرولوکس

- 97/08/29
بررسی مشخصات شاسی بلند چینی جک S7خودرو چینی جک اس 7 محصول جدید شرکت جک در کلاس بدنه خودرو های شاسی بلند است که در سال 2017رونمایی شد جک S7 در جایگاهی بالاتر از جک s5 قرار می‌گیرد که در بازار کشورمان حضور دارد و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.
بررسی مشخصات شاسی بلند چینی جک S7
جلو پنجره بزرگ مشکی رنگ جلو خودرو در کنار چراغهای خوش ترکیب از مواردی هستند که در تمامی محصولات کراس اور جک مشاهده کنیم و البته پایانی برای عرضه‌ی این تعداد شاسی‌بلند دیده نمی‌شود چراکه خود جک به تنهایی برنامه‌هایی برای تولید حداقل 5 شاسی‌بلند و کراس اوور بیشتر دارد.

کابین جک اس 7بدون شک متوجه خواهید شد داشبورد این خودرو کپی شده ناشینانه از محصولات جدید مرسدس بنز می باشد. خروجی های گرد شش گانه تعبیه شده در قسمت منحنی میانه داشبورد دقیقا همانی است که در محصولات مرسدس بنز سدان مورد استفده قرار گرفته اما طراحان جک تشخیص داده ند این نوع طراحی برای کراس اور ها هم می تواند جذاب باشد!

جک S7 دارای دو موتور برای نیاز های متفاوت است.موتور اول از نوع 1/5لیتری توربو با قدرت 174اسب بخار و گشتاور 251 نیوتن بر متر و موتور دوم از نوع 2 لیتری توربو با خروجی 190 اسب بخار و 280 نیوتن بر متر می باشد.هر دو به به گیربکس های شش سرعته دستی و یا شش سرعته DCT متصل هستند

جک S7 به صورت 5 نفره و نیز به صورت 7 نفره تولید شده و 4790 میلی متر طول، 1900 میلی متر عرض و 1760 میلی متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 2750 میلی متر است البته مدل تولید شده در کرمان موتور در نسخه 5 نفره خواهد بود. با توجه به این ابعاد، طول جک S7 تقریباً اندازه خودرویی مانند کیا سورنتو است و باید گفت که با خودروی بزرگی سر و کار داریم.
جک اس 7 با توجه پشتوانه محکم جک اس5 و استقبال مردم از برند جک می توان با قیمت گذاری مناسب به یکی از خودروهای پرفروش تبدیل گردد
advertising