لوکس ترین محصول پژو سیتروئن دی اس 7

خودرولوکس

- 97/08/24
لوکس ترین محصول پژو سیتروئن دی اس 7دی اِس اوایل سال 2009 کارش را آغاز کرده و سال 2015 و اکنون شاهد شاسی بلند این برند فرانسوی یعنی دی اِس 7 کراس بَک (DS 7 Crossback) با کابینی مجلل، سیستم تعلیق منحصر به فردهستیم.جدیدترین و لوکس ترین ماشین معرفی شده تا به حال توسط گروه صنعتی پژو سیتروئن دی اس7 است در ساخت DS7 کراس بک حتی در ریزترین جزئیات هم سعی شده است تا به خاص بودن ماشین بیافزاید و جلوه جذابتری را به وجود بیاورد .
لوکس ترین محصول پژو سیتروئن دی اس 7
دی اس7 کراس بک در چهره جلو ماشین بر اساس طراحی الماس مانند ساخته شده است و به صورت زیبای این ماشین که نگاه میکنید جلو پنجره مشبک، چراغ های LED و نوار های کروم کاملا حس تحسین را در شما برای این حجم از هماهنگی و زیبایی بر می انگیزد. در نمای جانبی دی اس 7 کراس بک به طوری طراحی شده است که به بهترین شکل قسمت های جلو و عقب ماشین را به هم متصل کرده است و در ادامه به قسمت عقب ماشین دی اس7 کراس بک که می رسیم چراغ های سه بعدی و دیفیوزر جذاب از دیگر زیبایی های این ماشین هستند که به چشم میایند.

طراحی فضای داخلی این خودرو نیز نشان از خاص بودن آن دارد.در داخل این کابین شما نهایت راحتی را بدست خواهید آورد و از فضای زیبای آن نهایت لذت را خواهید برد همیشه در کابین خودروهای لوکس،چیزی که باعث افزایش جذابیت می‌شوند صفحه‌نمایش‌های بزرگ است که دی‌اس نیز از همین فرایند در DS 7 کراس بک استفاده کرده استو از دو نمایشگر ۱۲ اینچی در کابین بهره گرفته که صفحه نمایش موجود در کنسول وسط بعنوان سیستم سرگرمی و مسیریابی استفاده می‌شود.سرنشینان عقب فضای پای مناسبی خواهند داشت و دی اِس مدعی است که این خودرو در کلاس خودش از نظر راحتی بی رقیب است

ظاهر DS7 کراس بک از نظر پرستیژ در سطح بسیار بالایی است و این ماشین استایل کاملا لوکس اروپایی را دارا میباشد. برای درک سطح لوکس بودن دی اس 7 کراس بک بد نیست بدانید که این ماشین به عنوان ماشین جدیدترین رئیس جمهور فرانسه برای حضور در مکان های مختلف استفاده میگردد.وجود آپشن های فوق العاده از جمله ویژگی هایی است که به طور مشترک در تمامی ماشین های دی اس وجود دارد و حالا دی اس7 کراس بک بسیار زیاد تر از آنچه که در تصور شما است آپشن ها و امکانات در اختیار شما قرار میدهد تا هم با ایمنی بیشتر رانندگی کنید و هم در این ماشین در حداکثر رفاه و لذت به سفر بپردازید.

در سال 2019 دی اِس 7 به سیستم پلاگین هیبرید هم مجهز خواهد شد. با ترکیب یک موتور 1.6 لیتری توربو با قدرت 197 اسب بخار و دو موتور الکتریکی، قدرتی معادل 296 اسب بخار از دی اِس 7 به طور قطعی انتظار می رود و در حالت الکتریکی می تواند 60 کیلومتر مسافت را بپیماید.در بخش فنی در کنار این موتور از یک جفت پیشرانه‌ی الکتریکی، برای محورهای جلو و عقب بهره گرفته شده که توان خروجی در مجموع چیزی بیش از ۳۰۰ اسب‌بخار خواهد بود. همچنین سیستم انتقال قدرت چهارچرخ‌ محرک و جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار، این شاسی‌بلند فرانسوی را تکمیل می‌کند.دی اس 7 در ایستگاه شارژ سریع با خروجی ۳۲ آمپر، ظرف مدت ۲.۵ ساعت باتری کاملا شارژ خواهد شد.

زمانی که پشت فرمان DS 7 کراس بنشینید، بی‌صدا بودن خودرو بسیار برای شما جالب خواهد بود در بدترین شرایط و ناهمواری‌های بسیار زیاد نیز، خودرو بسیار آرام رفتار می‌کند. سیستم اسکنِ فعال که از طریق دوربینی که در شیشه جلو تعبیه شده کار می کند، شرایط مسیر را تحلیل کرده و بسته به آن ضربه گیر ها را نرم یا سفت می کند
در مجموع DS7 کراس بک یک شاسی‌بلند با کیفیت است که در زمان رانندگی نقصی در آن دیده نشده است و یا بسیار جزئی بوده است
advertising