خودرو امدادی و کاربردی رسکیو

خودروسایر

- 97/09/09
خودرو امدادی و کاربردی رسکیوشرایط سخت آب و هوا و غیرقابل پیش‌بینی بودن وضعیت، گاهی باعث می‌شود تا ماشین‌های نجات نتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند. خودروی بزرگ Rescue، محصولی از کمپانی رومانیایی Ghe-O Motors می‌باشد که پیشنهادی بسیار مناسب برای گروه‌های امداد و نجات خواهد بود. این وسیله ی شناور و قدرتمند می‌تواند با ظرفیت حمل حداکثر 11 نفر، آن‌ها را از میان گل و لای، برف، آب و هر چیز دیگری که بر سر راهش قرار گیرد، عبور دهد.
خودرو امدادی و کاربردی رسکیو
رسکیو 5/5 متر طول و 2/7 متر نیز عرض دارد و ارتفاعش 2/39 متر است. وزن این خودرو به 3/2 تن می‌رسد. تجهیزات آب‌پاشی برای آتش‌نشانی، تانکر 620لیتری آب و کشش چرخ‌های عقب برای شرایط دشوار مسیر، و همین‌طور، سقف جمع شونده، بالشتک‌های پنوماتیک برای کمک به شناور شدن در آب و جلوگیری از فرورفتن در برف، اتاقک پزشکی با دسترسی از درهای کنار، از دیگر لوازم این ماشین هستند. همچنین در شرایط مسیر لغزنده، یک واگن مسافری می‌تواند به دنبال رسکیو، یدک کشیده شود.

موتورهای گازی بنزینی و، توانایی تولید قدرت مؤثر در محدوده ی بین 340 تا 500 اسب بخار را دارا هستند و موتورهای دیزلی دارای توانایی تولید قدرت مؤثر در رنج بین 218تا 340اسب بخار می باشند این خودرو با وزن 3.2 تن همه جا رو بوده و حتی با اتصال تجهیزات جانبی مانند کیسه‌های هوا به راحتی بر روی آب شناور شده و حرکت می‌کند.

این ماشین، قابلیت‌های زیادی در گذشتن از مسیرهای صعب‌العبور دارد و می‌تواند به مکان‌هایی که دسترسی به آن‌ها مشکل است، خود را برساند. به علاوه، توانایی مانور آن، با وجود یازده سرنشین خود، شگفت‌انگیز است. این موضوع که به چرخ‌های بزرگ و توزیع بار مناسب در آن برمی‌گردد، آن را از سایر ماشین‌های نوع خودش متمایز می‌کند.این خودرو یکی از ده وسیله نقیله جالب وکاربردی ساخته شده تا کنون می باشد
advertising