رمان خیال انگیز و جادویی سیرک شبانه نوشته ارین مورگنشترن

خواندنیکتاب و رمان

- 97/12/02
رمان خیال انگیز و جادویی سیرک شبانه نوشته ارین مورگنشترن

نویسنده رمان سیرک شبانه


کتاب سیرک شبانه نوشته ارین مورگنشترن می باشد که داستانی تخيلی درباره جادو و عشق است كه در اواخر قرن نوزدهم لندن جريان دارد. رقابت «سليا» و «ماركو» در سيركی كه فقط از غروب تا طلوع خورشيد باز است، جريان اصلی اين كتاب است.اگر طرفدار داستان های جادویی هستید و دوست دارید رویاهایتان را کمی قلقلک دهید این کتاب را دوست خواهید داشت.

مترجم و انتشارات رمان سیرک شبانه


مترجم این کتاب جذاب مریم رفیعی می باشد و انتشارات ایران بان آن را به چاپ رسانیده است.

خلاصه رمان سیرک شبانه


سیرک بی خبر از راه می رسد. دو شعبده باز کهنه کار که از دیرباز با یکدیگر رقابت داشته اند مارک و سلیا، شاگردان دست پرورده شان را برای رقابت در سیرکی که فقط از غروب تا طلوع خورشید باز است، آماده می کنند.
رقابت بین این دو آغاز می شود و هر یک می کوشد با برپایی چادرهای شگفت انگیز و خیره کننده بر رقیبش چیره شود، اما این رقابت به جایی کشیده می شود که اما چیزی که این دو استاد کارکشته فکرش را نکرده بودند این بود که این دو جوان دلباخته ی یکدیگر شوند و شاگردان آنها خیلی دیر می فهمند که شکست چه هزینه گزافی به همراه دارد... سیرک شبانه داستان جادویی، خیال انگیز و عاشقانه است که خطوط بین واقعیت و تخیل را تار می کند و دنیایی را می آفریند که در آن غیرممکن، ممکن می شود، چهره ها تغییر می کنند، گذشت زمان کندتر می شود و یک مرد می تواند سایه ای نداشته باشد.


گزیده ای از رمان سیرک شبانه


وقتی جنگ ها شروع میشن و برنده و بازنده شون معلوم میشه، وقتی دزدای دریایی گنجشون رو پیدا میکنن و اژدهاها دشمناشونو برای صبحونه میخورن، یکی باید داستان پیچیده ی اونا رو تعریف کنه؛ این خودش یه جور جادوئه. همه چی به شنونده بستگی داره و هر شنونده، داستان متفاوتی رو می شنوه و تاثیری روش می ذاره که هیچ وقت فکرشو نمیکرده. می تونی داستانی رو تعریف کنی که تو روح آدم ها خونه میکنه و به بخشی از خون و رگ و پی شون تبدیل می شه. همه اش به خاطر داستان های توئه. این نقش تو و موهبتیه که بهت عطا شده. درسته که خواهرت آینده رو می بینه، اما تو هم می تونی آینده رو شکل بدی، پسر. اینو فراموش نکن. هر چی باشه جادو شکل های مختلفی داره.
advertising