مراسم عروسی ایشا آمبانی دختر میلیاردر هندی با حضور مهمانان سرشناس

مجلهچهره ها

- 97/09/23
مراسم عروسی ایشا آمبانی دختر میلیاردر هندی با حضور مهمانان سرشناسچند روز پیش مراسم عروسی با شکوهی انجام شد که حسابی در سراسر دنیا خبرساز شد. مراسم عقد ایشا آمبانی 27 ساله با آناند پیرامال 33 ساله هفته گذشته با حضور 600 مهمان سرشناس در یکی از گران‌ ترین هتل‌ های ایتالیا در حاشیه دریاچه کومو برگزار شد. پس از مراسم عقد، مراسم پر سر و صدای عروسی نیز در کشور هند برگزار شد.
ایشا دختر موکش آمبانی، رئیس میلیاردر صنایع ریلاینس است. ایشا امبانی دومین جوان ثروتمند آسیا و پدرش ثروتمندترین مرد کشور هند و هم چنین جزو 18 نفر ثروتمند در جهان است.
آناند پیرامال همسر ایشا نیز پسر یکی دیگر از میلیاردرهای کشور هند است.
شرکت پدر ایشا در بخش‌های مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، مخابرات و رسانه فعالیت می‌ کند. ایشا امبانی به عنوان یکی از مدیران ارشد در شرکت پدرش مشغول به کار است.
خانواده داماد نیز یک شرکت بزرگ دارند که فعالیت های داروسازی و املاک را انجام می دهند.
مراسم عروسی این دو میلیاردر هندی حدود100 میلیارد دلار اعلام شده و پرهزینه ترین مراسم عروسی تا به امروز در تاریخ کشور هند نام گرفت.
از جمله نکات جالب درباره این عروسی حضور بیانسه خواننده معروف با لباس محلی در این عروسی بود و او اجرای این مراسم را بر عهده داشت. هم چنین هنرمندان و چهره های مشهور دیگری نیز در این مراسم حضور داشتند که در ادامه تعدای از تصاویر را برای شما به نمایش گذاشته ایم:
مراسم عروسی ایشا آمبانی دختر میلیاردر هندی با حضور مهمانان سرشناس

حضور عامر خان در عروسی دختر میلیاردر هندی



خانواده آیشواریا رای در عروسی ایشا امبانی



پریانکا چوپرا و همسرش در عروسی لاکچری ثروتمندترین دختر دنیا



حضور بازیگران هندی در مراسم عروسی لاکچری ایشا امبانی



خانواده ایشا امبانی و آناند پیرامال میلیاردرهای هندی


رسانه‌های محلی از این ازدواج به عنوان «عروسی چاق و چله هندی» یاد کرده‌اند؛ کنایه و اشاره به فیلم سینمایی «عروسی چاق و چله یونانی من»
advertising