زوج میلیاردر هندی رکورد دار پرهزینه ترین عروسی دنیا

مجلهسایر

- 97/09/12
زوج میلیاردر هندی رکورد دار پرهزینه ترین عروسی دنیادر سراسر دنیا مراسم و سنت های مختلفی برای برگزاری جشن عروسی وجود دارد و هر کشوری بر اساس سنت های خاص خود این مراسم را برگزار می کند.
اما مدتی است که با تغییر سبک زندگی مردم رسم و رسومات نیز دستخوش تغییراتی شده است. گرفتن جشن های عروسی پر هزینه و تجلماتی جزوی از عادات افراد ثروتمند و سرشناس شده است و متاسفانه باعث الگوپذیری غلط می شود. اما تعدادی از چهره های سرشناس رکورددار برگزاری پرهزینه ترین مراسم عروسی های دنیا هستند.
زوجی که پرهزینه ترین و گران ترین عروسی دنیا را برگزار کرده اند یک زوج سرشناس و میلیاردر هندی هستند. وانیشا میتال و دختر میلیاردر معروف هند و آمیت باتیا که یکی ز بانکداران و سرمایه گذاران هند است طی مراسمی با هم ازدواج کردند. هزینه مراسم عروسی آن ها 78 میلیون دلار بوده است.
نکته جالب این عروسی این است که آن ها عروسی خود را در تالار روسای فرانسه برگزار کردند و 5 شبانه روز جشن گرفتند. آن ها هزینه های لاکچری و گرانی برای این مراسم در نظر گرفتند. از جمله کارت دعوت های 20 صفحه ای در یک کتاب نقره و 10 نوع غذا و چند نوع نوشیدنی مختلف به ارزش 1.5میلیون دلار..
آن ها 1000 نفر مهمان در مراسم خود دعوت کرده بودند.
یکی از نکات جالب توجه این است که از 10 عروسی پرهزینه و پر خرج جهان 4 مورد از این جشن ها مربوط به هندی هاست.
advertising