نامزد میلیاردر تیفانی ترامپ دختر رییس جمهور آمریکا کیست

مجلهچهره ها

- 97/09/19
نامزد میلیاردر تیفانی ترامپ دختر رییس جمهور آمریکا کیستاخیرا در فضای مجازی اخباری منتشر شده که دختر دونالد ترامپ تیفانی ترامپ با یک میلیاردر نیجریه ای نامزد شده است.
نام این جوان مولتی میلیاردر مایکل بولاس است که در کشور آفریقایی نیجریه بزرگ شده است. اصلیت مایکل بولاس لبنانی است. البته شنیده ها حاکی از آن است که ترامپ هنوز موافقت خود را با این ازدواج اعلام نکرده و هیچ واکنشی به این نامزدی نشان نداده است. دونالد ترامپ چندی پیش از نیجریه به عنوان کشور چاه توالت یاد کرده بود. حال باید دید با این دید و نگرش او این ازدواج سر می گیرد یا خیر.
تیفانی آریانا ترامپ متولد 13 اکتبر1993 و تنها دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا و همسر دوم او مارلا میپلز است. او بر خلاف ایوانکا خیلی اهل رسانه نیست و رابطه خوبی با پدرش نداشته است. او بر خلاف خواهرها و برادرهای ناتنی خود در کنار مادرش بزرگ شده است. از تیفانی ترامپ به عنوان دختر راز آلود ترامپ یاد می شود. او فعالیت محدودی نیز در زمینه خوانندگی دارد. تیفانی خیلی برای ریاست جمهوری پدرش تبلیغ نکرد و از سیاست دوری می کند.
مایکل بولاس نامزد دوم تیفانی است. تیفانی ترامپ سال گذشته از نامزد خود به نام راس مکانیک جدا شده است. نامزد پیشین او رابطه خوبی با دونالد ترامپ نداشته است.
تیفانی که دانشجوی رشته حقوق است در سفر تعطیلات تابستانی که به کشور یونان داته با جوان میلیاردر نیجریه ای آشنا شده است.
advertising