زیبا ترین زن جهان از نظر ترامپ رییس جمهور آمریکا کیست

مجلهچهره ها

- 97/08/21
زیبا ترین زن جهان از نظر ترامپ رییس جمهور آمریکا کیستدونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که همیشه دچار حاشیه های فراوانی است و در چند ماه اخیر برخی صحبت ها و شکایات در مورد روابط نامناسب او با زنان گفته می شد در جدیدترین مصاحبه خود ورزشکار زن و مدلینگ 29 ساله کشور صربستان را زیباترین زن معرفی کرد.
"آنا ایوانکوویچ " تنیسور و ورزشکار شماره یک سال گذشته منتخب در مسابقات فرانسه در سرتاسر جهان هواداران بسیاری دارد که یکی از این طرفداران پر وپا قرص ترامپ ترامپ رئیس جمهور آمریکاست. ترامپ میلیونر 70 ساله آمریکایی ، در ملاقاتی که در خانه ی " انا " با او و همسرش داشت این مسئله را به صورت علنی اعلام کرد و گفت که از نظر او این مدل و تنیسور جوان صربستانی زیباترین زن دنیاست. ترامپ به صورت علنی خود را یکی از هواداران او خواند.
" آنا ایوانکوویچ " همسر شواین اشتایگر هافبک خاطره ساز آلمان هاست . آنا متولد 6 نوامبر 1987 در بلگراد و تنیس باز صربستانی است. ایوانویچ هم‌ اکنون در کشور سوئیس زندگی می‌کند. وی در مسابقات تنیس آزاد فرانسه در سال 2008، با شکست دینارا سافینا از روسیه قهرمان بخش زنان مسابقات تنیس آزاد فرانسه شد و به اولین مقام قهرمانی خود در یک گرند اسلم تنیس نائل شد.قد این مدل زیبا 184 سانتی متر و وزنش 69 کیلوگرم است.
advertising